انتقاد خراسان از برنامه صداوسیما: مصداق تخطی از تذکر عمومی رهبر انقلاب بود

کد خبر: 1279435

خراسان نوشت: گفت وگوی زرد و عجیب رسانه ملی و اصرار بر نام آوردن افراد و طرح اتهامات روی آنتن زنده با موجی از واکنش ها در فضای مجازی همراه شد.

گروه سیاست سایت فردا - اظهارات جنجال برانگیز حمیدرسایی در گفت و گوی ویژه خبری تلویزیون با واکنش های زیادی همراه شد. صحبت‌های او و رفتارها و ادبیات مجری تلویزیون برای دامن به اختلافات و ادامه اتهام‌زنی‌ها توسط وی عجیب بود. 

روزنامه خراسان در این خصوص نوشته: این گفت وگوی زرد و عجیب  رسانه ملی و اصرار بر نام آوردن افراد و طرح اتهامات روی آنتن زنده با موجی از واکنش ها در فضای مجازی همراه شد.  

کاربر نوشت: «اواخر دهه80 و اوایل دهه بعد از آن نیز شاهد این ابتذال سیاسی و طرح حرف های خاله زنکی و بگم بگم ها چه در رسانه و چه در صحن علنی مجلس بودیم؛ ثمره آن چه شد؟ مشکلی حل شد؟ رشد سیاسی حاصل شد یا فقط باعث دلزدگی مردم وسیاه نمایی و انحطاط نظام حکمرانی کشور شد؟! آقای رسایی اگر به دنبال اصلاح شیوه حکمرانی و تحقق اهداف انقلاب هستید باور بفرمایید این راهش نیست و این ره که تو می روی به ترکستان است.» 

کاربردیگری هم نوشت: « دقیقا روزی که رهبر انقلاب در مورد رعایت حدود شرعی در مجلس و تلخ نکردن کام مردم با دعواهای سیاسی تذکر دادن، صدا و سیمای آقای جبلی از حمید رسایی دعوت کردن تو شبکه خبر و ایشون هم زحمت کشیدن به رقبای خودشون حمله کردند! غفلت زشته، اما غفلت عمدی خیلی زشت تره.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها