صبح نو: خطای بزرگ صدا و سیما/ یک نفر مسئولیت این خطای بزرگ را بپذیرد و استعفا دهد

کد خبر: 1279433

صبح نو نوشت: وقتش رسیده که یک نفر در صداوسیما بدون توجیه‌تراشی، مسئولیت این خطای بزرگ را بپذیرد و از مقام خود استعفا دهد.

گروه سیاست سایت فردا - برای بیشتر کسانی که تذکرات صریح رهبر انقلاب خطاب به برخی منتخبان جدید مجلس را شنیده بودند، مشاهده تصویر حمید رسایی روی آنتن زنده شبکه خبر باورکردنی نبود. 

روزنامه صبح نو با اشاره به این موضوع نوشته: چگونه مدیران صداوسیما به خود اجازه دادند فردی که بیشترین اتهام‌ها را به جریان‌ها و شخصیت‌های انقلابی از جمله رئیس قوه مقننه در چند مدت گذشته وارد کرده و از روز ورود به مجلس برای مجلس جدید خط و نشان کشیده و از نظر بخش فراوانی از افکارعمومی از مصادیق تذکر صریح و کم‌سابقه رهبری است، به برنامه‌ای که قرار بوده به تفسیر سخنان معظم‎له بپردازد، دعوت می‌کنند؟ 

این از مظلومیت رهبری است که حتی مدیران صداوسیما هم فهم درستی از گفتمان ایشان ندارند و یا در بدترین حالت برای پروژه‌های سیاسی خود بر هر موضوع دیگری اولویت قائل هستند. 

وقتش رسیده که یک نفر در صداوسیما بدون توجیه‌تراشی، مسئولیت این خطای بزرگ را بپذیرد و از مقام خود استعفا دهد. کمترین مقام برای این کار، معاون سیاسی این سازمان است که در زمان مدیریتش کم اشتباه نداشته است. اکنون و در آستانه دور دوم انتخابات و انتخاب هیأت رئیسه، ادامه کار این فرد به هیچ‌وجه توجیه ندارد؛ چون یا شناخت درست از گفتمان رهبری ندارد یا توانایی اجرای این گفتمان را دارا نیست و یا متأسفانه برای پروژه‌های سیاسی اولویت بیشتری قائل است. این اشتباه بزرگ به هیچ‌وجه از سوی مدیران سازمان صداوسیما پذیرفته نیست؛ چراکه جام جم باید نزدیک‌ترین نهاد به گفتمان و سیره رهبری باشد نه عامل عبور و گذر از گفتمان معظم‌له. تلویزیونی که پس از انتخابات با دعوت از عوامل تلخ شدن کام ملت، مسیر را ادامه می‌دهد قابل اتکا نیست.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها