سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با «فردا»:

اصلاح‌طلبان فهمیدند باید مسیرشان را از براندازان جدا کنند

کد خبر: 1278890

فعال سیاسی گفت: انتخابات مجلس به جریان اصلاحات پیام داد همسویی با استکبار در پیش گاه مردم جایگاهی ندارد و آنها باید مسیر خودشان را از غرب و براندازان جدا کنند تا بتوانند در آینده بین مردم مقبولیتی پیدا کنند.

اصلاح‌طلبان فهمیدند باید مسیرشان را از براندازان جدا کنند

گروه سیاست سایت فردا: انتخابات 11 اسفند برای سلایق مختلف سیاسی آموزه های ارزشمندی داشت بالاخص اصلاح طلبانی که به میدان نیامدند و با تعابیر مختلفی از مشارکت در امر انتخابات شانه خالی کردند. امروز آنها خود را شکست خورده می بینند که تمام وزن و اعتبار سیاسی شان بر باد رفته است.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره شکست تحریم انتخابات گفت: معاندان و جریانات همسوی آنها در چند ماه اخیر تلاش کردند فضای مسمومی را درباره امر مشارکت در انتخابات حاکم کنند اما وقتی انتخابات برگزار شد و نتایج بیرون آمد، دیدیم مردم پای نظام و انقلاب هستند و مشارکت قابل قبولی را رقم زدند.

وی با بیان اینکه امروز در وضعیت تثبیت مواضع انقلاب اسلامی هستیم، افزود: از انتخابات 1400 تا امروز علیرغم همه تبلیغات منفی و تخریبی دشمن، مردم کم نگذاشتند. گرچه از جریان اصلاحات مجموعه ای شرکت کردند اما نتیجه انتخابات مشخص کرد مردم گرایشی به سمت آنها ندارند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه نگاه مردم به تک فهرست اصلاحات مثبت نبود، یادآور شد: با وجودی که اصلاح طلبان یک لیست داشتند و اصولگرایان با چندین لیست به میدان آمده بودند، حتی یک نفر از اصلاح طلبان در جمع 60 نامزد اول تهران حضور نداشت. امروز اصلاح طلبان باید واقعیت را بپذیرند و رویه خودشان را اصلاح کنند وگرنه بین مردم جایگاهی نخواهند داشت.

وی ادامه داد: کنشگری و حضور در قدرت تنها یک مسیر دارد و آن هم از صندوق رأی می گذرد. اصلاح طلبان باید خودشان را اصلاح کنند و در کنار مردم باشند تا دوباره بتوانند جلب اعتماد کنند و مورد اقبال قرار بگیرند. آن جریانی هم که دنبال عدم مشارکت بود دیگر یکدست نیستند، وقتی مردم حضور قوی خودشان را در صحنه انتخابات به نمایش گذاشتند، جمعی از حامیان عدم مشارکت تغییر نظر دادند و در ساعات پایانی رأی گیری پای صندوق رأی رفتند.

سبحانی نیا گفت: انتخابات مجلس به جریان اصلاحات پیام داد همسویی با استکبار در پیش گاه مردم جایگاهی ندارد و آنها باید مسیر خودشان را از غرب و براندازان جدا کنند تا بتوانند در آینده بین مردم مقبولیتی پیدا کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها