سالک در گفت‌وگو با «فردا»:

مردم با مشارکت بالا پاسخی روشن به مبلغان تحریم انتخابات دادند

کد خبر: 1278605

فعال سیاسی اصولگرا گفت: کسانی که عالمانه و عامدانه رأی ندادن و انتخابات را تحریم کردند، مدیون ملت هستند و باید پاسخگوی این عمل شان باشند چون به آنچه دشمن ایران و نظام جمهوری اسلامی می خواست کمک کردند.

مردم با مشارکت بالا پاسخی روشن به مبلغان تحریم انتخابات دادند

گروه سیاست سایت فردا: انتخابات مجلس دوازدهم با مشارکت بالای مردم به پایان رسید و رو سیاهی به تحریم کنندگان انتخابات ماند اما سئوال اینجاست که آیا اصلاح طلبان تغییر رویکرد خواهند داد؟

حجت الاسلام سالک در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره درس عبرت مردم به تحریم کنندگان انتخابات گفت: حامیان تحریم انتخابات فکر می کردند با نیامدن و تبلیغات دلسردکننده می توانند مردم را تحت تأثیر خود قرار دهند اما مردم با مشارکت بالا پاسخی واضح و روشن به آنها دادند. البته برخی ها نیز به دلایل موجه همچون مریض بودن نتوانستند در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: کسانی که عالمانه و عامدانه رأی ندادن و انتخابات را تحریم کردند، مدیون ملت هستند و باید پاسخگوی این عمل شان باشند چون به آنچه دشمن ایران و نظام جمهوری اسلامی می خواست کمک کردند.

این نماینده ادوار مجلس درباره آینده اصلاح طلبان رادیکال گفت: امیدوارم بعد از آنکه حضور و مشارکت بالای مردم را دیدند متحول شوند و مسیر خود را تغییر دهند.

سالک درباره میزان تأثیر نتیجه انتخابات مرحله دوم بر ترکیب مجلس آینده افزود: هرچند تجربه نشان می دهد که مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس کاهش پیدا می کند اما با این وجود از الان نمی توان درباره ترکیب نمایندگان و تأثیر آن بر انتخابات هیأت رئیسه مجلس و کمیسیون های تخصصی قضاوتی داشت. البته در مجموع می توان این نکته را بیان کرد که تحول عظیمی ایجاد شده است و آن تحول می تواند مسائل جدیدی را در مجلس رقم بزند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها