فرهیختگان: اجازه ندهیم مشکلات مانعی بر سر راه حق تعیین سرنوشت شوند

کد خبر: 1277547

فرهیختگان نوشت: مشکلات معیشتی و اقتصادی را که واقعیت جامعه امروز ماست، باید کناری نهاده و اجازه ندهیم این مشکلات تبدیل به مانع شوند؛ مانعی برای استفاده از حق تعیین سرنوشت من.

فرهیختگان: اجازه ندهیم مشکلات مانعی بر سر راه حق تعیین سرنوشت شوند

گروه سیاست سایت فردا - در فاصله 2 روز مانده به برگزاری انتخابات مباحث انتخاباتی در محافل اجتماعی و خانوادگی گرم شده است و یکی از موضوعات همیشگی این بحث‌های چگونگی شرکت در انتخابات است. 

روزنامه فرهیختگان در این ارتباط نوشته: رای دادن من برای دیگری نیست. بلکه به نفع خودم است. چگونه؟ خیلی ساده. وقتی که رای می‌دهم یعنی من به دیگران رای نمی‌دهم، من به خودم رای می‌دهم. به نظر خودم، به فکر خودم و به سلیقه خودم. من برای خوشایند دیگری رای نمی‌دهم، بلکه چون سرنوشت جامعه برای من مهم است، رای می‌دهم. 

اگر رای ندهم یعنی خود را نفی می‌کنم در گام اول، و جامعه‌ای که تعلق به آن دارم در گام بعدی. اگر من رای ندهم رای دیگران تعیین‌کننده سرنوشت خواهد بود و ممکن است به کسانی رای دهند که مورد‌قبول من نباشند و لذا در طول دوره نمایندگی، آنچه را که من با آن موافق نیستم تصویب کنند. 

مشکلات معیشتی و اقتصادی را که واقعیت جامعه امروز ماست، باید کناری نهاده و اجازه ندهیم این مشکلات تبدیل به مانع شوند؛ مانعی برای استفاده از حق تعیین سرنوشت من.


 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها