بور بور در گفت‌وگو با «فردا»:

مردم بالاترین رأی را به لیست شورای ائتلاف می‌دهند

کد خبر: 1277230

عضو شورای ائتلاف گفت: با توجه به دوره قبلی انتخابات که 30 نامزد لیست شورای ائتلاف در تهران رأی آوردند. این دوره نیز به نظر می رسد مردم آرم، اسم و عقبه شورای ائتلاف را می شناسند و بالاترین رأی را به لیست شورای ائتلاف خواهند داد.

مردم بالاترین رأی را به لیست شورای ائتلاف می‌دهند

گروه سیاست سایت فردا: انتخابات مجلس شورای اسلامی معادلات خاص خودش را دارد؛ هر دوره لیست های متعددی خود را عرضه می کنند اما به جز فهرست های اصلی دو جریان سیاسی، بقیه فهرست ها فصلی و به تعبیری شب انتخاباتی هستند.

حبیب الله بور بور در گفتگو با خبرنگار فردا درباره اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: مجموعه های اصولگرا بر پرشور شدن انتخابات نظر دارند و برای تحقق این هدف 150 نامزد اصولگرا را تأیید کردند. هر کدام این نامزدها طرفداران و عقبه اجتماعی خاص خود را دارند که می توانند به صحنه بیایند و مشارکت در انتخابات را پرشور کنند.

وی با بیان اینکه همه نامزدهای حاضر در صحنه مورد تأیید شورای نگهبان هستند، افزود: در انتخابات 11 اسفند ماه نامزدهای هر جریان سیاسی رأی بیاورد، مهم نیست؛ مهم آن است که سطح مشارکت در انتخابات بالا باشد چون حضور پررنگ و با نشاط مردم پای صندوق های رأی مهمتر از آن است که چه کسانی در نهایت می توانند حائز اکثریت رأی دهندگان شوند.

این فعال سیاسی اصولگرا اولویت اصلی اصولگرایان را فراهم آوری زمینه های شکل گیری مشارکت بالای مردم در انتخابات خواند و درباره فهرست اصلی جریان اصولگرایی یادآور شد: با توجه به دوره قبلی انتخابات که 30 نامزد لیست شورای ائتلاف در تهران رأی آوردند. این دوره نیز به نظر می رسد مردم آرم، اسم و عقبه شورای ائتلاف را می شناسند و بالاترین رأی را به لیست شورای ائتلاف خواهند داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها