سالک در گفت‌وگو با «فردا»:

رفع گرانی نقش اساسی در شکل‌گیری مشارکت بالا دارد

کد خبر: 1275402

فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولتمردان به ویژه آقای رئیس جمهور برای معیشت مردم فکری کنند و اقداماتی را انجام دهند. حالا این اقدامات می تواند به اشکال مختلف انجام شود.

رفع گرانی نقش اساسی در شکل‌گیری مشارکت بالا دارد

گروه سیاست سایت فردا: این روزها تریبونی نیست که بر لزوم حضور و مشارکت مردم در انتخابات تأکید نکند اما پالس هایی که از جامعه می آید، چندان دلگرم کنند نیست. حال این سئوال پیش می آید که «چه طور می شود این حس را در مردم ایجاد کرد که می‌توانند در هر انتخاباتی تغییر ایجاد کنند».

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با خبرنگار فردا درباره روش ایجاد حس امید به صندوق رأی در مردم گفت: نخستین کار آن است که باید مردم را به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره انتخابات توجه دهیم، یعنی صاحبان تریبون براساس سخنان رهبر معظم انقلاب با تدبیر و ظرافت اهمیت رقم خوردن مشارکت حداکثری را برای جامعه بازگو کنند.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، افزود: دولتمردان به ویژه آقای رئیس جمهور برای معیشت مردم فکری کنند و اقداماتی را انجام دهند. حالا این اقدامات می تواند به اشکال مختلف انجام شود. در واقع جلب اعتماد عمومی با رفع گرانی و مشکلات معیشتی و سفره مردم نقش اساسی در ایجاد حس مثبت جامعه به مشارکت در انتخابات دارد.

نماینده ادوار مجلس اظهار کرد: رسانه ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب نزد افکارعمومی تلاش ویژه ای انجام دهند که با برگزاری فقط چند نشست مناظراتی یا گفتگوهای دوجانبه و چندجانبه این هدف میسّر نمی شود. معتقدم رسانه ها باید قوی تر وارد صحنه افزایش مشارکت مردم شوند و آنها را تشویق به مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه باید جلوی تخریب های انتخاباتی گرفته شود، ادامه داد: این تخریب ها چه می خواهد از سوی خارجی ها باشد و چه برخی جریانات داخلی باید جلوی شان به ویژه در فضای مجازی گرفته شود چون مشکلاتی را درست می کنند.

سالک گفت: شورای نگهبان عرصه رقابت را در این دوره از انتخابات باز کرد و تعداد تأییدصلاحیت شدگان در طول تاریخ جمهوری اسلامی بی نظیر است. باید از این فرصت برای حضور مردم پای صندوق های رأی جهت انتخاب اصلح و شکلی گیری مجلس قوی استفاده کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها