عوض حیدرپور در گفت‌وگو با «فردا»:

راه‌برون رفت از برهه‌های خاص تشکیل مجلس قوی است

کد خبر: 1275156

فعال سیاسی اصولگرا گفت: امیدوارم مردم با ارزیابی دقیق کارنامه و رویکردهای هر فهرست انتخاباتی به کسانی رأی دهند که بتوانند با تصویب قوانین و نظارت بر حسن اجرای قوانین کشور را به بهترین مسیر هدایت کنند.

راه‌برون رفت از برهه‌های خاص تشکیل مجلس قوی است

گروه سیاست سایت فردا: همواره در زمان انتخابات عبارت «در این برهه خاص» زیاد شنیده می شود اما مختصات این عبارت چیست و چطور باید از آن عبور کرد؛ اگر همچنان بخواهیم در این برهه خاص بمانیم تبعاتش بیشتر دامن جریانات سیاسی را می گیرد یا مسئولان و مردم را.

عوض حیدرپور در گفتگو با خبرنگار سیاسی فردا درباره مختصات «برهه خاص» گفت: برهه خاص نداریم چون همیشه ایران برهه‌هایش خاص است. معتقدم اگر مجلس قوی و طراز اول تشکیل شود، آن زمان در نظارت و قانون گذاری می تواند خوب عمل کند، در این صورت اداره کشور مطلوب خواهد بود.

وی افزود: اگر مجلس قوی نداشته باشیم همیشه در برهه خاص به سر خواهیم برد. کجای 45 سال گذشته کشور ما آرام بود و هیچ توطئه ای علیه کشور و نظام ما در جریان نبوده است. همواره دشمنان درصدد اجرای طرحی علیه ما بوده اند اما اگر مجلسی قوی با حضور نمایندگانی آگاه به معادلات اجرا، نظارت و تقنین تشکیل شود، قطعا می تواند طوری ریل گذاری کند که بهترین وضعیت ها برای کشور رقم بخورد.

این نماینده ادوار مجلس اظهار کرد: در زمان تبلیغات انتخابات برخی مجموعه ها فقط هنرشان در سردادن شعارهای پوپولیستی است امیدوارم مردم با ارزیابی دقیق کارنامه و رویکردهای هر فهرست انتخاباتی به کسانی رأی دهند که بتوانند با تصویب قوانین و نظارت بر حسن اجرای قوانین کشور را به بهترین مسیر هدایت کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها