جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با «فردا»:

اگر لیست اعتدال رأی‌آور بود نوبخت به رشت نمی‌رفت

کد خبر: 1274664

فعال سیاسی اصولگرا گفت: به نظر نمی رسد حزب اعتدال و توسعه بتواند پایگاه رأی اصلاح طلبان را در تهران پای صندوق رأی بیاورد.

اگر لیست اعتدال رأی‌آور بود نوبخت به رشت نمی‌رفت

گروه سیاست سایت فردا: حزب اعتدال و توسعه از تدوین فهرست 30 نفره خود در تهران خبر داده است و حتی قصد دارد یک خانم را در سرلیست خود قرار دهد اما سئوال این است که این لیست چقدر اقبال دارد و آیا می تواند پایگاه اجتماعی اصلاحات را پای صندوق رأی بیاورد؟

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره فهرست 30 نفره حزب اعتدال و توسعه گفت: این حزب ابتدا نیروهای خود را در لیست قرار می دهد و اگر جایی باقی بماند یکسری از نمایندگان اصلاح طلب ادوار گذشته به ویژه مجلس دهم مثل آقای احمد مازنی و محسن علیجانی که تأییدصلاحیت شدند، آنها را نیز به لیست خود اضافه می کند و فهرست حزب اعتدال و توسعه با حضور همین افراد پر می شود. البته خیلی از نامزدهای این فهرست مشهور نیستند.

وی با بیان اینکه جریان آقای لاریجانی نیز به تعداد کافی نامزد در تهران ندارد، افزود: این دوستان در مجلس دهم با دولت هماهنگ بودند بنابراین اگر اعتدالیون نتوانند لیست شان را پر کنند از اینها نیز استفاده خواهند کرد.

این نماینده ادوار مجلس درباره میزان اقبال گرفتن فهرست اعتدال و توسعه با سرلیست خانم اظهار کرد: این طور نمی شود چون هم اکنون یک خانم در جایگاه ریاست جبهه اصلاحات قرار دارد اما همین مسئله بین اصلاح طلبان بسیار اعتراض و تنش ایجاد کرد بنابراین چنین انتخابی در سطح جامعه نیز خیلی موثر در جذب رأی نخواهد بود.

جمالی درباره میزان رأی آور بودن لیست اعتدال و توسعه ادامه داد: در مجموع به نظر نمی رسد حزب اعتدال و توسعه بتواند پایگاه رأی اصلاح طلبان را در تهران پای صندوق رأی بیاورد چون آقای نوبخت دبیرکل این حزب است اما او حوزه انتخابیه خودش را از تهران به رشت منتقل کرد چون آنجا بهتر می تواند کار انتخاباتی کند، اگر مطمئن بود در تهران رأی می آورد، حوزه انتخابیه اش را تغییر نمی داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها