کیهان: رای اعتراضی هم موجب اختلاف اصلاح‌طلبان شد

کد خبر: 1271997

کیهان نوشت:‌ ادعای روحانی درباره «رای اعتراضی» به جای این که موجب انسجام بیشتر در میان طیف مدعیان اعتدال و اصلاحات شود، موجب اختلاف و سردرگمی بیشتر شد.

کیهان: رای اعتراضی هم موجب اختلاف اصلاح‌طلبان شد

گروه سیاست سایت فردا - در فاصله چند هفته مانده به انتخابات صداهای مختلفی از اردوگاه اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گریان شنیده می‌شود که هیچ‌یک با یکدگیر همسو نیست. 

روزنامه کیهان در این ارتباط نوشته:‌ ادعای روحانی درباره «رای اعتراضی» به جای این که موجب انسجام بیشتر در میان طیف مدعیان اعتدال و اصلاحات شود، موجب اختلاف و سردرگمی بیشتر شد. 

رسول منتجب‌نیا درباره رای اعتراضی گفت: با این روش نمی‌شود مسئله را حل کرد. بهترین کار مسئولان نظام این است که سعه‌صدر به خرج دهند؛ دست از ردصلاحیت‌های فله‌ای بردارند و اجازه دهند نخبگان و کاندیداهای مردمی وارد صحنه شوند تا خود مردم تصمیم بگیرند. 

علی باقری هم می‌گوید: مسئله طراحی رای اعتراضی‌ است؛ کاری که در انتخابات محلی مانند مجلس و خبرگان سخت‌تر است. این نوع از رای دادن در انتخابات محلی ممکن است فقط مشارکت بالا ببرد و هیچ پیامی را انتقال ندهد. 

تعبیر رای اعتراضی به رای سفید در حالی است که گردانندگان حزب اعتدال و توسعه به عنوان رکن دولت روحانی، ضمن مشورت و هماهنگی با وی وارد گود رقابت در انتخابات مجلس شده‌اند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها