سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با «فردا»:

هدف تخریب‌کنندگان مجلس کاهش مشارکت در انتخابات است

کد خبر: 1271437

سبحانی نیا گفت: اگر امروز مجلس یازدهم خیلی تحت فشار تخریب ها قرار دارد، فقط برای آن است میزان مشارکت مردم کاهش پیدا کند.

هدف تخریب‌کنندگان مجلس کاهش مشارکت در انتخابات است

گروه سیاست سایت فردا: انتخابات وارد فاز رقابتی خود شده است اما برخی مجموعه ها برای جلب آرا رویکرد تخریبی را در پیش گرفتند و به هر بهانه ای هجمه هایی را به عملکرد مجلس یازدهم وارد می کنند.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار فردا درباره رویکردهای تخریبی علیه مجلس یازدهم گفت: در آستانه دو انتخابات مهم هستیم؛ تأکید رهبر معظم انقلاب بر رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت انتخابات است چون نتیجه این انتخابات می تواند بازتاب گسترده ای در جهان داشته باشد.

وی با اشاره به راهبردهای جریان تخریب افزود: گروه های تبلیغاتی-رسانه ای معاند در خارج از ایران و جریانات همسو با آنها در داخل مشغول سیاه نمایی و تضعیف نهادها و مسئولان هستند تا در جامعه نسبت به نتیجه مشارکت در انتخابات ایجاد یأس و ناامیدی کنند. از این رو شاهد هستیم دائم می گویند «مجلس یازدهم کاری برای مردم نکرد چون نمایندگان فقط و فقط به فکر خودشان هستند».

این فعال سیاسی یادآور شد: جریان تخریب داخلی همسو با معاندان خارج کشور چون دست شان به جایی نمی رسد، سعی می کنند به ناامیدی و یأس مردم دامن بزنند. هر چند نمی توان گفت مجلس به تمام مطالبات مردم پاسخ داد یا به کل شعارهایش جامه عمل پوشاند اما اگر قرار است نقدی کنیم خوب است هم جنبه های مثبت و هم جنبه های منفی را در کنار هم ببنیم و قضاوت کنیم.

وی ادامه داد: نقد ما باید سازنده و با هدف رفع نقایص باشد. نه آنکه فقط سیاه نمایی کنیم و بگوییم «در مجلس هیچ کاری نشده و نخواهد شد». امروز باید وضعیت کشور را در بگیریم. ما در 44 سال گذشته دائم در تحریم بودیم، دشمن نیز در حوزه ایران هراسی از هیچ کوششی دریغ نکرد. اگر امروز نیز مجلس یازدهم خیلی تحت فشار تخریب ها قرار دارد، فقط برای آن است میزان مشارکت مردم کاهش پیدا کند.

سبحانی نیا با اشاره به لزوم وحدت مجموعه های اصولگرا در انتخابات مجلس اظهار کرد: حتما وحدت و همدلی باید بین دلسوزان نظام ایجاد شود چون جریانات معاند و نفاق برای دستیابی به خواسته های شان از فاصله بین آنها استفاده می کنند. هر چه همدلی و وحدت بیشتر باشد دست معاندین و مخالفین برای سیاه نمایی و تخریب چهره انقلاب اسلامی خالی تر می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها