کیهان: متهم اول کاهش مشارکت انتخاباتی عملکرد خود روحانی بود

کد خبر: 1269628

کیهان نوشت: حملات حسن روحانی به شورای نگهبان، تکرار همان بازی غیراخلاقی او و اصلاح‌طلبان برای تایید افراد فاقد صلاحیت و از سوی دیگر، توجیه‌کننده شکست احتمالی آنان در انتخابات پیش‌رو است.

کیهان: متهم اول کاهش مشارکت انتخاباتی عملکرد خود روحانی بود

گروه سیاست سایت فردا - با وجود اینکه روشن است عملکرد پراشکال دولت روحانی و اصلاح‌طلبان باعث دلسردی مردم شد اما این جریان‌ها همچنان درصدد توجیه رویگردانی مردم از خود و فرافکنی علت آن به دیگران هستند. به عنوان نمونه روحانی اخیرا نیز با اشاره به میزان مشارکت در انتخابات ۹۸ و ۱۴۰۰، شورای نگهبان را مسئول میزان مشارکت در این ۲ انتخابات دانست. 

روزنامه کیهان در این زمینه نوشته: حملات حسن روحانی به شورای نگهبان، تکرار همان بازی غیراخلاقی او و اصلاح‌طلبان برای تایید افراد فاقد صلاحیت و از سوی دیگر، توجیه‌کننده شکست احتمالی آنان در انتخابات پیش‌رو است. 

قطعا حسن روحانی نه تنها شایستگی و صلاحیت اظهارنظر درباره کاهش مشارکت مردم در انتخابات را ندارد بلکه خود وی و دولت او یکی از متهمان اصلی کاهش این مشارکت هستند. در کنار ناکارآمدی دولت و مجلس و غائله افزایش قیمت بنزین، موضوعات دیگری مانند شیوع کرونا- در شب انتخابات- نیز در کاهش میزان مشارکت در انتخابات مؤثر بوده‌اند. با همه این واقعیات، روحانی و اصلاح‌طلبان عادت کرده‌اند همواره شکست‌های خود را متوجه مقوله بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها