سخنگوی وقت دولت خاتمی: اکثریت جامعه اقبالی به اصلاح‌طلبان ندارند

کد خبر: 1269369

عبدالله رمضان‌زاده گفته: «اکثریت جامعه اقبالی به اصلاح‌طلبان نشان نخواهند داد. چون اصلاح‌طلبان دو، سه دوره خودشان را نشان دادند و نتوانستند به وعده‌هایی که می‌دهند عمل کنند».

سخنگوی وقت دولت خاتمی: اکثریت جامعه اقبالی به اصلاح‌طلبان ندارند

گروه سیاست سایت فردا - هرچند اصلاح‌طلبان همواره سعی در پنهان ساختن رویگردانی مردم لز خود دارند اما در میان گاهی برخی از فعالان سیاسی ابن جریان دچار تداعی آزاد شده و آنچه در ذهن پنهان کرده‌اند بازگو می‌کنند.

در این شرایط عبدالله رمضان‌زاده گفته: «اکثریت جامعه اقبالی به اصلاح‌طلبان نشان نخواهند داد. چون اصلاح‌طلبان دو، سه دوره خودشان را نشان دادند و نتوانستند به وعده‌هایی که می‌دهند عمل کنند».

سخنگوی دولت دوم خاتمی در باره این سوال که «تصوری عمومی وجود دارد که مردم خیلی در قید و بند اصلاح‌طلب‌ها نیستند و منتظر نیستند که ببینند اصلاح‌طلبان چه می‌گویند تا وارد فضای سیاست شوند. آیا شما این تصور را قبول دارید؟»، معتقد است: یک بحث نظری هست و یک بحث عملی. شاید خیلی از مردم با دیدگاه‌های اصلاح‌طلبان موافق هستند، اما از ناتوانی و ناکارآمدی‌شان در تحقق اهداف شاکی هستند. به نظر من، اکثریت جامعه اقبالی به اصلاح‌طلبان نشان نخواهند داد. چون اصلاح‌طلبان دو، سه دوره خودشان را نشان دادند و نتوانستند به وعده‌هایی که می‌دهند عمل کنند. بنابراین طبیعی است که مردم هم انتظارات دیگری داشته باشند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها