جوان: اینکه مردم به اصلاح‌طلبان رای نمی‌دهند تصمیم نظام برای پرشور نشدن انتخابات است؟

کد خبر: 1267860

روزنامه جوان نوشت: محسن هاشمی نظام را متهم به گرفتن تصمیم برای پر شور نشدن انتخابات کرد.

جوان: اینکه مردم به اصلاح‌طلبان رای نمی‌دهند تصمیم نظام برای پرشور نشدن انتخابات است؟

گروه سیاست سایت فردا - محسن هاشمی در گفت‌وگویی با یک سایت اصلاح‌طلب، از پرشوری انتخابات‌های سال ۹۲ و ۹۶ را به دلیل اقدامات پدرش، هاشمی رفسنجانی گفته و به تغییر رویه در برگزاری انتخابات اشاره کرده: «از بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶، نظام تصمیم گرفت انتخابات در کشور خیلی پر شور برگزار نشود و بنابراین در ردصلاحیت‌ها به سبک دیگری عمل شد.»

روزنامه جوان در این زمینه نوشته: محسن هاشمی نظام را متهم به گرفتن تصمیم برای پر شور نشدن انتخابات کرد.

نکته اصلی ادعا‌های محسن هاشمی اینجاست که هر جا انتخابات پر شور بوده، حاصل کار ابوی است و هر جا به زعم او پر شور نبوده، نه فقط تقصیر نظام، بلکه حتی تصمیم نظام بوده است. انتخابات پر شور هم فقط انتخاباتی است که کاندیدای هاشمی رأی بیاورد!

اینکه مردم حاضر نیستند به اصلاح‌طلبان رأی بدهند یا اینکه حامیان اصلاح‌طلبان به دلیل عملکرد ضعیف دولتی که آن‌ها در ۹۲ و ۹۶ بر سر کار آوردند، با صندوق‌های رأی قهر کرده‌اند و اصلاح‌طلبان هم توانایی آوردن آن‌ها پای صندوق رأی را ندارند، تصمیم نظام برای پرشور نشدن انتخابات است؟

از سویی این اصلاح‌طلبان هستند که در انتخابات‌های مختلف، مردم را تشویق به عدم شرکت در انتخابات می‌کنند و این نظام است که برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات، همه ظرفیت‌های خود را به میدان می‌آورد. حالا چه کسی تصمیم گرفته انتخابات پرشور نباشد؟

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها