کیهان: آقای روحانی! ژست طلبکاری از مجلس یازدهم به شما نمی‌آید/ روحانی مجلس را مجیزگو می‌خواست

کد خبر: 1267583

کیهان در واکنش به انتقادات روحانی از مجلس نوشت: وی احتمالا انتظار داشت مجلس یازدهم مثل مجلس دهم مجیزگوی عملکرد درخشان وی در موضوع مذاکرات هسته‌ای و برجام باشد.

کیهان: آقای روحانی! ژست طلبکاری از مجلس یازدهم به شما نمی‌آید/ روحانی مجلس را مجیزگو می‌خواست

گروه سیاست سایت فردا - حسن روحانی در اظهارات اخیرش بار دیگر با فرافکنی تکراری‌اش، مجلس یازدهم را به‌عنوان مقصر کارنامه پر ایراد و مشکل‌ساز دولتش معرفی کرده است. 

روزنامه کیهان در این خصوص نوشته: رئیس‌جمهور سابق در سخنانی جدید که جای تعجب و سؤال دارد با سیاه‌نمایی شرایط کشور و گرفتن ژست طلبکاری، مجلس یازدهم را به دلیل قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران آماج حمله قرار داد. 

احتمالا آقای روحانی، شرایطی که در دوران ریاست جمهوریش بر کشور تحمیل کرد و کارنامه پر از اشتباه خود که در بدترین شرایط کشور را به دولت جدید تحویل داد فراموش کرده یا عمدا نمی‌خواهد به یاد آورد. وی احتمالا با سیاست فرار به جلو سعی در فراموش‌سازی عملکرد هشت ساله خود داشته و دارد. 

وی درحالی عنوان داشته «معلوم بود که تحریم‌های غیرهسته‌ای با برجام برداشته نمی‌شود» که خود در مراسمی که به منظور انعقاد برجام در تیرماه 94 در سالن اجلاس سران و در جمع خانواده برخی از شهدای هسته‌ای صورت گرفت صراحتا از لغو کل تحریم‌ها در دی ماه 94 صحبت کرده بود. 

وی احتمالا انتظار داشت مجلس یازدهم مثل مجلس دهم مجیزگوی عملکرد درخشان وی در موضوع مذاکرات هسته‌ای و برجام باشد و درباره تحریم‌های چند برابری دوران هشت ساله ریاست جمهوری وی بررسی و اقدامی نکند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها