عرب صادق در گفت‌وگو با «فردا»:

اصلاح‌طلبان و حامیان دولت شانسی در انتخابات ندارند

کد خبر: 1266986

فعال سیاسی گفت: نتیجه انتخابات 10 اسفند نشان خواهد داد که در انتخابات ریاست جمهوری 1404 شاهد تکرار دولت سیزدهم نخواهیم بود.

اصلاح‌طلبان و حامیان دولت شانسی در انتخابات ندارند

گروه سیاست سایت فردا: آرایش صحنه انتخابات کم کم مشخص می شود و رقبا بیشتر همدیگر را می شناسند. در وضعیت کنونی این سئوال مطرح است که چه مجموعه ای دست بالاتر را دارد؟

مهدی عرب صادق در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره آرایش صحنه انتخابات گفت: مجلس آینده شعار انقلابی گری خواهد داد و با همین شعار از دولت سیزدهم عبور خواهد کرد چون معتقدم طیف حامی دولت با اقبالی از سوی مردم مواجه نمی شود و نتیجه انتخابات 10 اسفند نشان خواهد داد که در انتخابات ریاست جمهوری 1404 شاهد تکرار دولت سیزدهم نخواهیم بود.

وی با اشاره به وضعیت تأییدصلاحیت نامزدها افزود: دولت با این روالی که در هیأت های اجرایی انتخابات پیش گرفت، نمره قبولی نگرفت اما این پایان کار نخواهد بود و مردم نیز سرصندوق های رأی به طیف حامی دولت همچون شریان و پایداری نمره مردودی می دهند. البته امکان دارد پایداری تا پایان انتخابات پای دولت نماند و لحظه آخر از این دولت عبور کند چون این مجموعه بیشتر اصول سوار است تا اصولگرا.

فعال سیاسی درباره شانس انتخاباتی جریان اصلاحات اظهار کرد: اصلاح طلبی در کشور ما مرده و از ساحت سیاسی کشور حذف شده است. کسانی هم که امروز در عرصه انتخابات عنوان اصلاح طلب بر خود می گذارند، بیشتر فرصت طلب هستند چون حاضرند به هر قیمتی در قدرت بمانند بنابراین نمی توانند نماینده اصلاح طلبان باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها