«فردا» گزارش می‌دهد

مخابره آدرس‌های هدفمند از غرب!

کد خبر: 1266491

حتی اگر داعش چنین عملیاتی را صورت داده باشد، قطعا نمی توان هدایت و مدیریت آن توسط رژیم اشغالگر قدس و آمریکا را نادیده انگاشت. در اینجا باید مراقب آدرسهای انحرافی و گمراه کننده ای که از رسانه های غربی مخابره می شود، بود.

مخابره آدرس‌های هدفمند از غرب!

گروه بین‌الملل سایت فردا - "داعشی‌ها در سوریه حمله‌ای غافلگیرانه علیه نیروهای سپاه پاسداران ایران انجام می‌دهند و یک روز بعد در کرمان و در مراسم سالگرد کشته شدن(شهید )  قاسم سلیمانی دو بمب منفجر می‌شود که بیش از ۱۰۰ کشته بر جای می‌گذارد. همزمان پاکستان و ترکیه از نفوذ عوامل داعش ابراز نگرانی می‌کنند." 

این جمله ایست که سایت یورونیوز، در قبال عملیات تروریستی در کرمان و شهادت جمعی از هم وطنانمان به کار برده است. مقامات سیاسی، امنیتی و رسانه ای در غرب بلافاصله آدرس "داعش"را در قبال حادثه اخیر مخابره کرده و مدعی هستند این موضوع ارتباطی با اتاقهای فکر و عملیات در واشنگتن و تل آویو ندارد. فراتر از آن، کاخ سفید و صهیونیستها در تحلیلهای هدفمند رسانه ای خود تلاش می کنند تا ارتباط این فاجعه با فرامتنی تحت عنوان"جنگ غزه"را منکر شده یا بی اهمیت جلوه دهند. پس از 24 ساعت، ناگهان یک اکانت توئیتری وابسته به داعش، مسئولیت عملیات تروریستی در کرمان را بر عهده می گیرد تا ظاهرا همه چیز مطابق سناریوی غرب و رژیم منحوس صهیونیستی پیش برود اما بخش مهمی از این نقشه مکارانه و وقیحانه به صورت دقیق طراحی و اجرا نشده است! واقعیت امر این است که حتی اگر عاملیت داعش را در این عملیات تروریستی بپذیریم، با نکات کلیدی و ابهاماتی مواجه می شویم که به سادگی قدرت لاپوشانی یا تحریف آنها از سوی دشمنان وجودندارد:

نخستین موضوع، مربوط به تاخیر بی سابقه یا حداقل کم سابقه داعش در اعلام مسئولیت حوادث تروریستی مربوط می شود. داعش بلافاصله پس از هر گونه عملیات تروریستی ، معمولا  مسئولیت آن را بر عهده می گیرد اما در قبال این عملیات، شاهد نقض این روال بوده ایم.ضمن انکه نوع طراحی عملیات و اجرای آن نیز معمولا با آنچه قبلا داعش صورت می داده، همخوانی نداشته است. 

دومین موضوع، مربوط به اصرار ویژه امریکا و اتحادیه اروپا مبنی بر عدم نقش آفرینی صهیونیستها و متقابلا، القای نقش آفرینی داعش در این ماجراست. به راستی چگونه دستگاههای اطلاعاتی آمریکا و اتحادیه اروپا از همان دقایق و لحظات ابتدایی وقوع حادثه تروریستی در کرمان، رژیم اشغالگر قدس را در قبال این جنایت مبرا دانسته و متقابلا داعش را مسئول و مقصر جلوه دادند؟

سومین موضوع، مربوط به ارتباط مستقیم و غیر قابل انکاریست که میان داعش ، کاخ سفید ، رژیم صهیونیستی و دستگاههای اطلاعاتی اروپا وجود دارد. بدیهی است که داعش مولد غرب و صهیونیستها بوده و اقدامات آن در منطقه و دیگر نقاط جهان نیز به دستور و مدیریت سازمانهای سیا و موساد صورت می گیرد. دولت جوبایدن در آمریکا و کابینه کنونی رژیم اشغالگر قدس جهت بازتعریف و بازپروری داعش در نقاط مرزی سوریه و عراق و حتی بسط فعالیت آن در دیگر نقاط منطقه هزینه های زیادی صورت داده اند. این موضوع از دید رصد گران تحولات منطقه و نظام بین الملل نیز پنهان نمانده است. از این رو حتی اگر داعش چنین عملیاتی را صورت داده باشد، قطعا نمی توان هدایت و مدیریت آن توسط رژیم اشغالگر قدس و آمریکا را نادیده انگاشت. در اینجا باید مراقب آدرسهای انحرافی و گمراه کننده ای که از رسانه های غربی مخابره می شود، بود. 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها