جوان: پس از ترور شهید سلیمانی نیز روند بالندگی و قدرت‌افزایی مقاومت ادامه یافت

کد خبر: 1266308

برخلاف این تصور و به کوری چشم امریکا و شرکای جنایتکارش با شهادت شهید سلیمانی، روند بالندگی و قدرت‌افزایی در مقاومت اسلامی که از دوران فرماندهی آن شهید شکل گرفته بود، همچنان ادامه یافت

جوان: پس از ترور شهید سلیمانی نیز روند بالندگی و قدرت‌افزایی مقاومت ادامه یافت

گروه سیاست سایت فردا - براساس ارزیابی امریکا و متحدان جنایتکار آن، ترور شهید سلیمانی نه تنها ایران را به درون مرز‌ها برمی‌گرداند، بلکه مقاومت را از شخصیتی کاریزما، الهام‌بخش و هدایتگر محروم و خنثی می‌کرد. در این صورت امکان تنظیم موازنه و تغییر مبادله در منطقه راهبردی غرب آسیا فراهم شده و میدان در اختیار امریکا، متحدان غربی و منطقه‌ای آن قرار می‌گرفت.

روزنامه جوان در این زمینه نوشته: برخلاف این تصور و به کوری چشم امریکا و شرکای جنایتکارش با شهادت شهید سلیمانی، روند بالندگی و قدرت‌افزایی در مقاومت اسلامی که از دوران فرماندهی آن شهید شکل گرفته بود، همچنان ادامه یافت و رسوایی امریکا در این اقدام تروریستی تنها به فاش شدن ماهیت امریکایی داعش و ماهیت منافقانه متحدان منطقه‌ای امریکا نزد ملت‌های منطقه کمک کرد.

مقاومت اسلامی با تدابیر و اقدامات شهید سلیمانی و برخورداری از ویژگی «مردم پایه بودن» و تکیه بر فطرت انسان‌ها، امروز شامل هسته‌ها و واحد‌هایی مستقل، خوداتکا و البته شبکه‌ای گسترده و مرتبط هستند که با وجود استقلال از یکدیگر پشتیبانی می‌کنند و هم‌افزایی این واحد‌های چندگانه و مستقل را تأمین می‌کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها