جام جم: عبور از خط قرمز ایران/ راهبرد صبر استراتژیک تهران تغییر می‌کند

کد خبر: 1266280

تهران سیگنال آغاز جنگ و کشیده شدن آتش تنش به داخل خاک کشورمان را دریافت کرده و در برابر آن منفعل عمل نخواهد کرد.

گروه سیاست سایت فردا - عملیات تروریستی دیروز کرمان در چهارمین سالگرد ترور سردار سلیمانی، با توجه به این‌که در خاک ایران انجام شده و وسعت شهدای آن در تاریخ انقلاب بی‌نظیر بوده، بی‌تردید عبور از خط قرمز کشورمان است.

روزنامه جام جم با این مقدمه نوشته: تهران در هفته‌های اخیر راهبرد صبر استراتژیک را در پیش گرفته است. این راهبرد با هدف کنترل وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی انتخاب شده تا این رژیم اشغالگر با گسترش دامنه جنگ، فرصت فرار از زیر بار مسئولیت جنایات خود را در غزه پیدا نکند.

این سیاست، تل‌آویو را واداشت تا چنان‌که وزیر خارجه رژیم صهیونیستی صراحتا گفته، عملا وارد فاز جنگ با ایران شود. سیاستی که گفته شده در جلسه امنیتی این رژیم درباره‌اش تصمیم‌گیری شده است.

تهران بارها نشان داده حاضر به مماشات با جریاناتی که امنیت شهروندانش را تهدید می‌کند، نبوده و به همین دلیل انتظار می‌رود راهبرد صبر استراتژیک تهران که پس از عملیات طوفان الاقصی در پیش گرفته شده در روزهای آینده تغییر کند.این‌که سطح پاسخ ایران به گستاخی آمران عملیات تروریستی کرمان تا کجا خواهد بود در روزهای آینده روشن خواهد شد اما آنچه روشن است، این‌که تهران سیگنال آغاز جنگ و کشیده شدن آتش تنش به داخل خاک کشورمان را دریافت کرده و در برابر آن منفعل عمل نخواهد کرد.


 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها