یک اصلاح طلب : گفتگوی رئیس جمهور با تفکرات مختلف بسیار مفید است

کد خبر: 1266144

فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به جلسه روز گذشته رئیس جمهور با جناح های مختلف سیاسی گفت: در این جلسه افراد مختلف با تفکرات مختلف حضور داشتند و این گفتگو بین تفکرات مختلف بسیار مفید است.

 یک اصلاح طلب : گفتگوی رئیس جمهور با تفکرات مختلف بسیار مفید است

سیدمحمد علی ابطحی عضو شورای موسس و مرکزی مجمع روحانیون مبارز در خصوص جلسه دبیران کل احزاب با رئیس جمهور گفت: بصورت کلی گفت و شنود چیز بسیار خوبی است مخصوصا اگر با نظرات مخالف همراه باشد. بزرگان کشور باید با هم رویارو شوند،گفت و گو کنند و نظرات مختلف را بشنوند .

وی در ادامه بیان داشت: این جلسه از یک نظر جلسه بسیار خوبی بود آن هم تکثر اعضا و افراد بود . در این جلسه افراد مختلف با تفکرات مختلف حضور داشتند و این گفتگو بین تفکرات مختلف بسیار مفید است. البته جای بعضی ار دوستان اصلاح طلب خالی بود .

ابطحی در ادامه افزود: از این گونه جلسات نباید خیلی انتظار نتیجه فوری داشت ، این جلسات بیشتر جهت ارائه نظرات ، راه حل برای مشکلات و انتقادات است. باید یک تصمیم و اراده جدی جهت به اجرا درآوردن نظرات وجود داشته باشد و یک راهی بسازد برای خروج جامعه از این قهر در این صورت این گونه جلسات می تواند موثر باشد.

وی در ادامه در خصوص اظهارات خود در جلسه دبیران کل احزاب با رئیس جمهور تصریح کرد: بنده در جلسه نیز این مطلب را بیان کردم نتیجه این جلسات باید یک کار عملی در جهت مشارکت باشد وگرنه فایده ای ندارد. همچنین در جلسه به این موضوع نیز اشاره کردم که مجلس باید در راس امور قرار بگیرد تا یک نوع اقبال نسبت به آن به وجود بیاید .

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان گفت : مثلا در مجلس اول امام خمینی (ره) فرمود در خصوص گروگان های آمریکایی مجلس باید تصمیم بگیرد و این باعث قدرتمند شدن مجلس شد اگر الان نیز در بخش های مختلف مانند سیاست خارجی یا حتی فیلترینگ و معیشت مردم در مجلس تصمیم گرفته شود ومجلس در راس امور قرار بگیرد امکان دارد تحرکاتی انجام شود و شرایط بهتر شود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها