جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با «فردا»:

ائتلاف جریان اعتدال با لاریجانی سفت و سخت نخواهد بود

کد خبر: 1265678

فعال سیاسی اصولگرا گفت: ائتلاف با اعتدال و مجموعه آقای لاریجانی بستگی به حوزه انتخابیه خواهد داشت.

ائتلاف جریان اعتدال با لاریجانی سفت و سخت نخواهد بود

گروه سیاست سایت فردا: از مجموعه های فعال در عرصه انتخابات، مجموعه علی لاریجانی است که با تکیه بر ظرفیت نمایندگان ادوار ساماندهی را در تمام حوزه های انتخابیه انجام داده است. بگذریم که حقیقت‌پور از نتیجه بررسی صلاحیت‌ها راضی نبوده و نسبت به رد صلاحیت برخی نمایندگان ادوار گلایه‌هایی را مطرح کرده است. به هر حال این طیف در فضای انتخاباتی فعال است و اتفاقا امید بسیاری هم به موفقیت دارد.

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره برنامه انتخاباتی مجموعه نیروهای علی لاریجانی گفت: مجموعه آقای لاریجانی با روشن شدن نتیجه بررسی صلاحیت‌ها می‌توانند شفاف‌تر درباره رقابت سیاسی پیش رو جهت گیری کنند.

وی درباره ائتلاف انتخاباتی مجموعه علی لاریجانی افزود: قطعا جناح اصلاحات با مجموعه آقای لاریجانی ائتلاف نخواهد کرد اما درباره اعتدالیون هر چند قضیه متفاوت است.

نماینده ادوار مجلس یادآور شد: ائتلاف با اعتدال و مجموعه آقای لاریجانی بستگی به حوزه انتخابیه خواهد داشت. شاید در برخی کلانشهرها لیست نامزدهای این دو مجموعه کامل نشود و آنها با هم نامزد مشترک معرفی کنند، با این وجود ائتلاف قطعی در تمام حوزه ها بین مجموعه آقای لاریجانی و اعتدالیون پیش بینی نمی شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها