جام جم / امتداد فرماندهی حاج قاسم

کد خبر: 1265579

جام جم نوشت: ناشناخته‌ماندن او به‌رغم نقش مهم و راهبردی که در نیروی قدس سپاه داشت، باعث شده بود به او لقب «فرمانده در سایه» و «مغز متفکر» بدهند.

جام جم / امتداد فرماندهی حاج قاسم

گروه سیاست سایت فردا - رهبر معظم انقلاب در دیدار روز گذشته با خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مهم‌ترین نقش و خدمت این شهید بزرگوار را احیای جبهه مقاومت در منطقه دانستند و در ادامه با تمجید و تقدیر از تلاش‌های سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه خط جدیدی را گشودند: «باید خط تقویت جبهه مقاومت همچنان ادامه یابد.» 

روزنامه جام جم در این باره نوشته: سردار قاآنی فرمانده‌ای عملیاتی ــ اطلاعاتی است که بیش از یک دهه همراه با سپهبد سلیمانی در جبهه مقاومت حضور داشته است. ناشناخته‌ماندن او به‌رغم نقش مهم و راهبردی که در نیروی قدس سپاه داشت، باعث شده بود به او لقب «فرمانده در سایه» و «مغز متفکر» بدهند.  

آبان ماه امسال و درست در بحبوبه جنگ غزه هم یک شیطنت رسانه‌ای به دنبال ایجادتقابل درون جبهه‌ای بود؛ اگر خاطرتان باشد در آن بازه زمانی خبرگزاری رویترز مدعی شده بود رهبری در دیدارش با اسماعیل هنیه در تهران به او گفته است شما به ما خبر ندادید می‌خواهید دست به حمله در هفت اکتبر بزنید. ما برای شما وارد جنگ نمی‌شویم و به افراد خودتان بگویید مرتبا از ایران و حزب‌ا... نخواهند که وارد جنگ شویم.   

این خط فیک نیوز یک دلیل بیشتر نداشت؛ سردرگمی غرب در شناخت ابعاد عملیات طوفان الاقصی و دل‌نگرانی شدید از فرسایش ارتش صهیونیستی در غزه طی عملیات نامتقارن باعث شد که سرویس‌های اطلاعاتی غربی با تولید اخبار جعلی و جهت‌دار سعی کنند میان ارکان مقاومت در منطقه اختلاف‌افکنی کرده و دل‌های استوار مردم فلسطین در این جنگ نابرابر را بلرزانند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها