جام جم/ نظرسنجی‌ها سخن از شکست صهیونیست‌‌ها می‌دهند

کد خبر: 1264533

جام جم نوشت: در کنار شکست میدانی صهیونیست‌ها وآمریکا در نوار غزه، شاهد شکست فرامتنی آنها در مواجهه با مردم غزه و رزمندگان مقاومت هستیم.

جام جم/ نظرسنجی‌ها سخن از شکست صهیونیست‌‌ها می‌دهند

گروه سیاست سایت فردا - استفاده رسانه‌های غربی از تکنیک‌هایی مانند سانسور، اغراق، دروغ‌پردازی و تحریف در طول۸۰روز اخیر شدت گرفته و سیاستمداران پرادعا در کاخ سفید و اتحادیه اروپا نیز کماکان درصدد تنفس مصنوعی به تل‌آویو بر آمده‌اند اما نتیجه این عملیات روانی و تبلیغاتی گسترده آمریکا و رژیم اشغالگر قدس، چیزی جز تشدید نفرت عمومی نسبت به صهیونیست‌ها و فراتر از آن، اثبات شکست میدانی و فرامتنی دشمنان بشریت در این آوردگاه نبوده است. 

روزنامه جام جم با این مقدمه نوشته: نتایج نظرسنجی جدید روزنامه معاریو در سرزمین‌های اشغالی فلسطین نشان داد ۶۷درصد صهیونیست‌ها از توافق جدید برای آزادی اسرای صهیونیست که در نوار غزه در بازداشت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) قرار دارند در ازای آتش‌بس حمایت می‌کنند. تجمیع این نظرسنجی با نظرسنجی کانال۱۲ رژیم صهیونیستی، وخامت اوضاع در تل‌آویو را بیشتر نشان می‌دهد. این نظرسنجی اثبات می‌سازد اگر انتخابات سراسری در اراضی اشغالی برگزار شود، احزاب ائتلاف محافظه کار  (وابسته به نتانیاهو) فقط ۴۴کرسی کنست را به خود اختصاص خواهند داد و بنی گانتز، رهبر حزب وحدت ملی، مسیری هموار برای ائتلاف حکومتی خواهد داشت. 

در کنار شکست میدانی صهیونیست‌ها وآمریکا در نوار غزه، شاهد شکست فرامتنی آنها در مواجهه با مردم غزه و رزمندگان مقاومت هستیم. پروسه تنظیم عوامل فرامتنی به سود تل‌آویو و واشنگتن درجنگ غزه، نه‌فقط طبق نقشه نهادهای اطلاعاتی و نظامی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس پیش نرفته، بلکه شاهد تحقق معکوس آنها هستیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها