رسالت/ طوفان کار خود را کرده است/ لزوما نیازی به ورود مستقیم ایران نیست

کد خبر: 1264296

رسالت نوشت: اسرائیل اکنون تلاش می‌کند تا با اقداماتی همچون ترور مستشاران نظامی ایران، تغییر موازنه علیه خود را بر هم زند

رسالت/ طوفان کار خود را کرده است/ لزوما نیازی به ورود مستقیم ایران نیست

گروه سیاست سایت فردا - روز گذشته، رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به دمشق، سردار سیدرضی موسوی که از مؤثرترین چهره‌های جریان مقاومت در سوریه و از هم‌رزمان حاج قاسم سلیمانی بود را به شهادت رساند.  

روزنامه رسالت در واکنش به این ترور نوشته: اسرائیل اکنون تلاش می‌کند تا با اقداماتی همچون ترور مستشاران نظامی ایران، تغییر موازنه علیه خود را بر هم زند و به خیال این‌که شاید ایران واکنش شدیدی نشان دهد، پای آمریکا را به‌صورت رسمی‌تر و جدی‌تر به جنگ در منطقه غرب آسیا باز کند.  

اقتصاد، توریسم، امنیت و ارتش اسرائیل همه با سرعت در حال آب رفتن است و اسرائیل از پس همان باریکه غزه هم برنیامده و حال‌آنکه جبهه هرروز گسترده‌تر می‌شود. اسرائیل تازه دریافته که هرروز که از جنگ می‌گذرد، احتمال پیروزی و دست‌یابی به اهداف اعلامی کمتر می‌شود و درواقع تغییر رویکرد اسرائیل در برابر ایران اسلامی، نه‌تنها ناشی از تغییر موازنه به سود او نیست که ناشی از تغییر ادراک صهیونیست‌ها نسبت به واقعیات صحنه است. خلاصه آن‌که اسرائیلی‌ها در هیچ میدانی چیزی را نبرده‌اند بلکه تازه چیزهای بیشتری فهمیده‌اند. 

واکنش ایران می‌تواند تلاش در راستای تشدید همه جبهه‌های پنج‌گانه از یک‌سو و حتی گشایش جبهه‌های جدید باشد. گزینه‌ها هم متعدد است و لزوما نیازی به ورود مستقیم نیست. شاید اولین کابوس جدید صهیونیست‌ها، جوانان باانگیزه سوری در بلندی‌های جولان باشد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها