جام جم / قربانیان معاونت فرهنگی هیتلر!

کد خبر: 1264094

جام جم با تیتر « دیکتاتوری اقلیت چگونه عمل می‌کند»، نوشته:‌ اینها این‌قدر از جوانمردی دور شدند که به جنازه بی‌جان هنرمند هم لگد می‌زنند.

جام جم / قربانیان معاونت فرهنگی هیتلر!

گروه سیاست سایت فردا - جریانی در سال‌های اخیر به راه افتاده که حتی پس از درگذشت یک انسان نیز دست از تخریب و هجمه به او برنمی‌دارند. از نمونه‌های اخیر این موضوع می‌توان به ناصر طهماسب و پروانه معصومی اشاره کرد. 

روزنامه جام جم در این باره با تیتر « دیکتاتوری اقلیت چگونه عمل می‌کند»، نوشته:‌ اینها این‌قدر از جوانمردی دور شدند که به جنازه بی‌جان هنرمند هم لگد می‌زنند. جدیدا البته مد شده، قدیم این‌قدری خوی ایرانی هنوز در تن‌شان بود که وقتی فردی فوت می‌شد، حتی گناه کرده‌اش را با جمله «خدا رحمتش کند، دستش از دنیا کوتاست» می‌بخشیدند و ماجرا را باز نمی‌کردند اما جدیدا از وقتی اینجا همه‌چی کیک شده و غیرواقعی، کارمندان معاونت فرهنگی هیتلر از هیچ چیزی نمی‌گذرند؛ حتی جسم بی‌جان اموات! 

اگر شهاب حسینی به دیدار رهبری برود تا سال‌ها می‌شود شهاب دولتی و در هر جایی این‌قدر باید به او تاخت تا دکمه غلط کردم را بزند. خواننده محبوب‌شان توماج صالحی هم در شعر خودش به او بتازد و رنگ‌آمیزی‌اش کند.  

اگر پروانه معصومی فوت شد، به جمعیت تشییع‌اش بخندی و بگویی عاقبت حمایت از حکومت.  

همین آقایان باکلاسی که مدعی هستند بدن هر فرد در اختیار خودش است و به کسی ربطی ندارد چگونه بپوشد، به وقتش به کارنامه کاری افراد هم سرک می‌کشند و فضول زیر پتوی ملت می‌شوند. چه خوشحالیم که این ارتش سری دستی در اجراییات کشور ندارد وگرنه دادگاه تفتیش عقاید راه‌ می‌انداختند و دست خلخالی را از پشت می‌بستند. اینها اموات را هم ول نمی‌کنند، چه برسد به ما زنده‌ها.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها