عرب صادق در گفت‌وگو با «فردا»:

لابی‌گری و تلاش بی‌ثمر شریان

کد خبر: 1263698

فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولتی که می گوید وزرا و اعضای کابینه من در موضوع انتخابات مجلس ورود نمی کنند، یک ویترین کاملا واضحی در مقابل مردم قرار داده است که خودش نماد کار سیاسی دولت در انتخابات مجلس است.

لابی‌گری و تلاش بی‌ثمر شریان

گروه سیاست سایت فردا: طبیعت انتخابات آن است که گروه های سیاسی به میدان می آیند و بنا به رویکرد و گفتمانی که دارند تلاش می کنند آرای مردم را به دست آورند اما در طول 3 دهه اخیر با پدیده احزاب دولت ساخته مواجه بودیم که زمان انتخابات مجلس اعلام موجودیت کردند تا مجلس آینده را با دولت مستقر همسوتر و همراه تر کنند اما هیچ کدام آنها در نهایت به توفیق چندانی نرسیدند.

مهدی عرب صادق در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره نتیجه تلاش شریان برای گرفتن کرسی های مجلس آینده گفت: مجلس دولت ساخته قطعا کارآمدی نخواهد داشت. امروز دولت در انجام وظایف خود ضعف‌هایی دارد، حالا اگر هم بتواند مجلس آینده را همسو با تفکر خودش شکل دهد، این اقدام یک نتیجه بیشتر نخواهد داشت و آن اینکه مجلس تلاش خواهد کرد که ضعف های دولت را بپوشاند.

وی افزود: چون متأسفانه در این دولت لابی خیلی تسری پیدا کرده است؛ شریان نیز در جهت تقویت لابی های خودش تلاش بی ثمری را در دست اقدام دارد.

فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: دولتی که می گوید وزرا و اعضای کابینه من در موضوع انتخابات مجلس ورود نمی کنند، یک ویترین کاملا واضحی در مقابل مردم قرار داده است که خودش نماد کار سیاسی دولت در انتخابات مجلس است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها