ناصر ایمانی در گفت‌وگو با «فردا»:

اصلاح‌طلبان برای جایگزینی خاتمی گزینه‌ای ندارند

کد خبر: 1263376

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: جریان تندرو اصلاح طلب سالهاست که آقای خاتمی را دیگر قبول ندارد و از او عبور کرده است.

اصلاح‌طلبان برای جایگزینی خاتمی گزینه‌ای ندارند

گروه سیاست سایت فردا: اصلاح طلبان این روزها وضعیت دشواری را تجربه می کنند، از طرفی ساختار تشکیلاتی آنها به دست تندروها افتاده و از طرف دیگر سیدمحمد خاتمی نیز دیگر قصدی برای تکرار ندارد. این را مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری اخیرا در گفت‌وگویی اعلام کرده بود. حال این سئوال پیش می آید که آیا اصلاح طلبان فرد دیگری را به عنوان لیدر خود انتخاب خواهند کرد؟

ناصر ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره کناره گیری سیدمحمد خاتمی از لیدری جریان اصلاحات گفت: مدت هاست که جایگاه آقای خاتمی در بین اصلاح طلبان متزلزل شده است. او از یک رهبر سیاسی به یک فرد محترم در جناح اصلاحات تبدیل شده است. جریان تندرو اصلاح طلب سالهاست که آقای خاتمی را دیگر قبول ندارد و از او عبور کرده است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد سیاست گریزی در میان مردم هستیم، افزود: البته کل جریان های سیاسی جایگاه خودشان را نزد مردم از دست داده اند و دیگر مواضع آنها به ویژه در زمان انتخابات مورد توجه جامعه نیست. این وضعیت شامل حال چهره ها، نخبگان و سلبریتی ها نیز می شود و جایگاه همه آنها نیز نزد افکارعمومی به شدت تضعیف شده است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی درباره احتمال جایگزینی فرد دیگر به جای سیدمحمد خاتمی در جریان اصلاحات اظهار کرد: اصلاح طلبان کس دیگری را برای جایگزینی آقای خاتمی در لیدری جریان اصلاحات ندارند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها