درویشیان هشدار داد

تبعات امنیتی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی پیری جمعیت

کد خبر: 1263046

رئیس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور گفت: مسئله جمعیت، مسئله جدی که حضرت آقا نیز بر آن تاکید کرده‌اند.

تبعات امنیتی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی پیری جمعیت

رئیس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور گفت: مسئله جمعیت، مسئله جدی که حضرت آقا نیز بر آن تاکید کرده‌اند.

حجت الاسلام حسن درویشیان نشست مشترک نمایندگان قرارگاه‌های خانواده و جوانی جمعیت دستگاه‌های اجرایی، گفت:  رهبری بحث جمعیت جوان و بحران جمعیت را در سفر به استان خراسان شمالی مطرح و بر آن تاکید کردند. از همه قوای کشور خواستند که این مسئله جدی گرفته شود. بعد از آن سیاست‌های کلی جمعیت هم در سال ۱۳۹۳ ابلاغ شد.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور گفت: همگی به خوبی تبعات امنیتی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی پیری جمعیت را می‌دانند و باید به وظایفشان عمل کنند. دستگاه‌ها باید پیگیری کنند تا  مصوبات و قوانین  مورد نیاز انجام شود.

درویشیان نقش دستگاه‌های فرهنگی کشور گفت: با ساختن یک فیلم یا سریال می‌توان ابعاد و حواشی یک مسئله‌ای را برای مردم جا انداخت. متاسفانه صدا و سیما و رسانه‌ها به موضوع بسیار مهم جوانی و جمعیت اهمیت چندانی ندادند./ایسنا

نشست مشترک نمایندگان قرارگاه های خانواده و جوانی جمعیت دستگاه های اجرایی با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست محسن منصوری، حجت الاسلام حسن درویشیان و شکیبا محبی تبار معاون اجرایی رئیس جمهور، رئیس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور و دبیر ستاد ملی جمعیت کشور حضور داشتند.

در این نشست نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های سلامت، سقط جنین، خدمات اجتماعی، آموزش و پژوهش، تسهیلات شغلی و حکمرانی گزارش مشروحی ارائه دادند.

شکیبا محبی تبار دبیر ستاد ملی جمعیت کشور نیز به بررسی ابعاد تخلفات اتفاق افتاده در اجرای قانون خانواده  و جوانی جمعیت پرداخت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها