همشهری / ترور مردم در اول انقلاب کور بود و امروز کاملا هوشمند

کد خبر: 1262953

همشهری نوشت: به تغییر سبک تحریم ها در این چهل و اندی سال توجه کرده‌اید؟ ابتدای انقلاب تحریم‌های اقتصادی برای مسئولان و دولت ها بود. اما امروز تحریم‌ها صرفا سفره مردم را هدف گرفته است.

همشهری / ترور مردم در اول انقلاب کور بود و امروز کاملا هوشمند

گروه سیاست سایت فردا - دیروز چشم هکرها و کارفرمایانشان به تبعات روشن شدن چراغ بنزین اتومبیل‌ها در ایران بود اما مثل همیشه از این اقدام نیز طرفی برنبستند. 

روزنامه همشهری در این ارتباط نوشته:‌ ترورهای ابتدای دهه 60 را خاطرتان هست؟ همان ترور های کور منافقین در بین کوچه و بازار. پروژه ترور همچنان ادامه دارد؛ اما روش و راهبردها تغییر کرده است. 

براندازی حذف نظام سیاسی است‌ اما تجزیه طلبی چندپاره کردن کشور است. یعنی قرار دادن مردم مقابل مردم. این همان پروژه ای‌است که در ماجرای حجاب هم دنبال می کنند. عده‌ای کشف حجاب کنند و دوقطبی ایجاد شده، تبدیل به چرخه خشونت شود. 

به تغییر سبک تحریم ها در این چهل و اندی سال توجه کرده‌اید؟ ابتدای انقلاب تحریم‌های اقتصادی برای مسئولان و دولت ها بود. اما امروز تحریم‌ها صرفا سفره مردم را هدف گرفته است.   

این سال‌های اخیر حتی ترورهای مسئولان نیز تغییر کرده؛ سال‌های اول مسئول را می‌زدند تا به خیال شان اداره کشور به‌هم بریزد اما امروز سراغ مسئولی می‌روند که به‌جز اثر اول، پایگاه عمیق تری در جان و دل مردم داشته باشد. برای همین به حاج قاسم رسیدند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها