آرمان ملی/ لیست بازی روحانی مشارکت انتخاباتی را بالا می‌برد!/ دیگر آن 2 میلیون نفر حاضر به رای دادن به روحانی نیستند

کد خبر: 1262927

آرمان ملی نوشت: قطعا آرای روحانی ریزش خواهد داشت و دیگر آن 2 میلیون نفر حاضر به رای دادن به روحانی نیستند.

آرمان ملی/ لیست بازی روحانی مشارکت انتخاباتی را بالا می‌برد!/ دیگر آن 2 میلیون نفر حاضر به رای دادن به روحانی نیستند

گروه سیاست سایت فردا - در حالی که بسیاری از کارشناسان عملکرد دولت روحانی را در کاهش مشارکت انتخاباتی دخیل می‌دانند یک روزنامه اصلاح‌طلب حضور وی در انتخابات را عاملی برای افزایش مشارکت دانسته است.  

جالب آنکه این روزنامه از تعبیر «بازی» بدین منظور استفاده می‌کند در حالی که مردم پس از گذراندن تجربه دولت‌های اصلاح‌طلب بازی نمی‌خورند و بیشتر به دنبال کارآمدی هستند. 

در این شرایط روزنامه آرمان ملی نوشته: به‌نظر می‌رسد در این دوره و به‌خصوص در تهران تنها فردی که می‌تواند بازی لیست‌ها در انتخابات را راه انداخته و مردم را ترغیب به حضور در انتخابات کند؛ لیست بازی حسن روحانی و رقبایش در انتخابات خبرگان رهبری است. نه اینکه روحانی به‌دنبال دوقطبی‌سازی باشد چرا که عموما علما  هیچ دوقطبی‌ای را برنمی‌تابند. به‌خصوص عالمانی در حد خبرگان که حتی از بحث‌های طلبگی هم عبور کردند. 

البته نه اینکه روحانی صددرصد آرای قبلی خود در انتخابات خبرگان را داشته باشد قطعا آرای او ریزش خواهد داشت و دیگر آن 2 میلیون نفر حاضر به رای دادن به روحانی نیستند اما هستند افرادی که معتقدند چون روحانی آمده باید در انتخابات به رقبای او رای داد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها