کیهان / ظریف برای شانه خالی کردن از پاسخگویی موضوعات پسابرجام را جناحی می‌کند

کد خبر: 1262040

کیهان نوشت: با منطق غلط امثال ظریف و روحانی، در مقابل هر گونه ترور و خرابکاری و حتی نقض توافق برجام، نباید هیچ کار بازدارنده‌ای کرد، چون نفس اقدام متقابل، نقشه و تله اسرائیل است!! چنین مغالطه‌ای معلولیت روحی و فکری مدعیان آن را نشان می‌دهد.

کیهان / ظریف برای شانه خالی کردن از پاسخگویی موضوعات پسابرجام را جناحی می‌کند

گروه سیاست سایت فردا - وزیر خارجه دولت روحانی مدعی شده: سال ۹۹ و بعد از پیروزی بایدن، ناگهان مجلس به فکر برجام و رفع تحریم‌ها افتاد؛ صرفاً برای این که نگذارند با این اتفاق، کسی از اصلاحات و یا اعتدال در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ انتخاب شود.

روزنامه کیهان در این خصوص نوشته: او دقیقا می‌داند که در مذاکرات دو ساله پس از خروج آمریکا از برجام، طرف غربی حاضر نشد اولا تعهد و تضمین معتبر بدهد که عهدشکنی قبلی را تکرار نمی‌کند و ثانیا تحریم‌ها را به شکل مؤثر و پایدار لغو کند. با این حال به خیال این که از پاسخگویی درباره ایرادات بزرگ برجام و اعتماد بلاوجه به آمریکا و پدید آوردن خسارات بزرگ، حاضر می‌شود طرف آمریکایی را تبرئه کند و بن بست مذاکرات را به رقابت‌های جناحی نسبت بدهد!

با منطق غلط امثال ظریف و روحانی، در مقابل هر گونه ترور و خرابکاری و حتی نقض توافق برجام، نباید هیچ کار بازدارنده‌ای کرد، چون نفس اقدام متقابل، نقشه و تله اسرائیل است!! چنین مغالطه‌ای معلولیت روحی و فکری مدعیان آن را نشان می‌دهد.

متاسفانه در اثر حاکم بودن چنان تلقی متوهمانه و نفوذ زده‌ای بود که طرف غربی جرأت کرد وعده‌های نسیه در ازای امتیازات نقد برجامی به دولت روحانی بفروشد، سپس در همان دولت اوباما تحریم‌های ویزا و آیسا و سیسادا و... را به اجرا بگذارد و طرف مذاکره‌کننده ایرانی را دست بیندازد و سپس جرأت ترور سردار سلیمانی را به خود بدهد. چرا که خاطرشان جمع بود که امثال روحانی و ظریف در این طرف هستند که سفاهت «در مقابل تعرض دشمن، هیچ کاری نکنید» را رفتار عقلانی وانمود کنند!

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها