کیهان/ تیترسازی رسانه‌های اصلاح‌طلب/ بازگشت به سیره امام خمینی با آویزان شدن از گروهک مطرود؟!

کد خبر: 1261810

کیهان نوشت: در حالی که افراطیون مدعی اصلاحات، هر چند وقت یک بار، دم از ارادت به امام‌خمینی(ره) و اهمیت بازگشت به مکتب و منش او می‌زنند، روزنامه هم میهن، سراغ یکی از اعضای گروهک مطرود حضرت امام (نهضت آزادی) رفت و از قول وی تیتر زد: روند یکدست‌سازی پایان ندارد.

کیهان/ تیترسازی رسانه‌های اصلاح‌طلب/ بازگشت به سیره امام خمینی با آویزان شدن از گروهک مطرود؟!

گروه سیاست سایت فردا - روزنامه هم میهن از قول عضو مرکزیت گروهک نهضت آزادی، به بررسی بیانیه جدید آنها پرداخته است. مهدی معتمدی‌‌مهر گفته است: نهضت آزادی به ‌عنوان حزبی ملی و اسلامی که همواره دغدغه منافع ایران را داشته است، احساس خطر کرده و این نگرانی را در بیانیه اخیر منعکس و یادآوری کرده است، اگرچه بحث حذف نیروهای سیاسی در دهه‌های گذشته نیز دیده می‌شد. 

روزنامه کیهان در واکنش به این ادعا نوشته: در حالی که افراطیون مدعی اصلاحات، هر چند وقت یک بار، دم از ارادت به امام‌خمینی(ره) و اهمیت بازگشت به مکتب و منش او می‌زنند، روزنامه هم میهن، سراغ یکی از اعضای گروهک مطرود حضرت امام (نهضت آزادی) رفت و از قول وی تیتر زد: روند یکدست‌سازی پایان ندارد. 

تیترسازی روزنامه مدعی اصلاح‌طلب از اظهارات عضو گروهک مطرود امام(ره) در حالی است که روزنامه اعتماد هفته گذشته، تیتر نخست خود را به این عبارت اختصاص داده بود: «اعتماد، با توجه به فضای سیاسی، اجتماعی کشور پیشنهاد می‌کند؛ بازگشت به سنت بنیانگذار». 

یکی از عملکرد‌های شاخص مکتب امام‌خمینی(ره) مرزبندی قاطع با نفاق گروهک نهضت آزادی پس از رو شدن دست این گروه التقاطی بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها