آرمان ملی/ روحانی در اندیشه صندلی هاشمی است

کد خبر: 1261633

آرمان ملی نوشت: انگشتری هاشمی رفسنجانی در خبرگان رهبری اکنون در دست روحانی است هرچند از هم اینک برخی ادعا کرده‌اند که حسن روحانی به هیچ وجه از زیر تیغ رد صلاحیت‌ها خارج نمی‌شود.

آرمان ملی/ روحانی در اندیشه صندلی هاشمی است

گروه سیاست سایت فردا - اظهارات شاذ چند هفته پیش حسن ورحانی درباره انتخابات مجلس خبرگان نشان داد او در فکر پر کردن جای مرحوم هاشمی است. 

روزنامه آرمان ملی در این رابطه نوشته: در گذشته این آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی بود که زمانی  تلاش کرد در انتخابات خبرگان از افراد موثر حمایت کند و به نوعی روند آرایش سیاسی خبرگان بر اساس لیست‌هایی که مورد حمایت او بود تعیین شد هر چند  پیروزی او نیز مطلق نبود و افرادی  نزدیک به طیف آیت‌ا.. مصباح یزدی نیز در انتخابات حضور پیدا کردند. از این رو به نظر می‌رسد اگر قرار باشد یک نفر  نقشی شبیه به آیت‌ا...هاشمی در انتخابات خبرگان قبلی  بازی کند تنها حسن روحانی است که می‌تواند چنین نقشی را بازی کند. به عبارت بهتر انگشتری هاشمی رفسنجانی در خبرگان رهبری اکنون در دست روحانی است هرچند از هم اینک برخی ادعا کرده‌اند که حسن روحانی  به هیچ وجه از زیر تیغ رد صلاحیت‌ها خارج نمی‌شود. 

جواد هروی، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در ارتباط با تحرکات انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات گفت: این یک امر طبیعی است که ایشان در بحث انتخابات به‌دنبال این باشند که مشارکت شایستگان را افزایش دهند و اینکه ایشان رایزنی‌هایی را در بحث خبرگان با نیروهای همراهشان داشته باشند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها