جوان/ شور و رونق کنونی در بازار انتخابات با اهمیت موضوع تناسب چندانی ندارد/ ۳۰ درصد مردم مسئله اصلی خود را اقتصاد می‌دانند

کد خبر: 1261593

تأمین الزامات مشارکت برعهده مسئولان مرتبط با انتخابات از یکسو و به میدان آمدن فعالان و احزاب سیاسی از دیگر سو و همچنین رسیدگی به مسائل و مشکلاتی است که رضایت و اعتماد مردم را موجب شود؛ مردمی که حدود ۳۰ درصد آنان مسئله اصلی خود را اقتصاد، معیشت و تورم می‌دانند.

جوان/ شور و رونق کنونی در بازار انتخابات با اهمیت موضوع تناسب چندانی ندارد/ ۳۰ درصد مردم مسئله اصلی خود را اقتصاد می‌دانند

گروه سیاست سایت فردا - حدود سه ماه دیگر به موعد برگزاری انتخابات باقی مانده و احزاب و گروهها کم کم بایستی به جمع‌بندی درباره برنامه‌ها و کاندیداهای مورد حمایتشان برسند. 

روزنامه جوان در این ارتباط نوشته: با اینکه به سرعت در حال نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هستیم که ان‌شا‌ءالله در یازدهم اسفندماه پیش رو برگزار خواهد شد، اما فضای کشور چندان سیاسی-انتخاباتی نشده است. 

هنوز در بیشتر نظرسنجی‌ها، تعداد آنان که اعلامی می‌دارند از زمان انتخابات بی‌اطلاع هستند، قابل توجه است و این رقم در برخی مناطق کشور بالای ۵۰ درصد است یا رقم کسانی که اعلام داشته‌اند هنوز تصمیم قطعی به مشارکت یا رأی دادن نگرفته‌اند هم بالاتر از حد انتظار است. در همین حال مروری بر تیتر‌های خبری-تحلیلی رسانه‌ها نیز نشانی از شور و رونق در بازار انتخابات نداشته و با اهمیت موضوع تناسب چندانی ندارد. 

مشارکت و حضور مردم در انتخابات الزاماتی طلب می‌کند که رقابت سیاسی احزاب و گروه‌های سیاسی و همچنین رضایت مردم از عملکرد مسئولان در رأس آن‌ها می‌باشد. 

تأمین این الزامات هم برعهده مسئولان مرتبط با انتخابات از یکسو و به میدان آمدن فعالان و احزاب سیاسی از دیگر سو و همچنین رسیدگی به مسائل و مشکلاتی است که رضایت و اعتماد مردم را موجب شود؛ مردمی که حدود ۳۰ درصد آنان مسئله اصلی خود را اقتصاد، معیشت و تورم می‌دانند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها