جام جم/ سناریوی گروسی زمینه‌چینی برای برجام 2 است

کد خبر: 1260478

جام جم نوشت: اظهارات اخیر گروسی بازی در پازل کمپین صهیونیستی ـ آمریکایی است و به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند خللی در اراده جمهوری اسلامی ایران برای پیگیری این حق مسلم خود ایجاد کند.

جام جم/ سناریوی گروسی زمینه‌چینی برای برجام 2 است

گروه سیاست سایت فردا - مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌و‌گوی اخیر خود با فایننشال تایمز انبوهی از اتهامات واهی و تکراری خود علیه ایران را تکرار کرده و از دنیا خواسته است توجهات‌شان از جنگ غزه را به سوی برنامه هسته‌ای ایران منتقل کنند. 

روزنامه جام جم در این ارتباط نوشته: گروسی بدون توجه به این موضوع که جمهوری اسلامی ایران از هرگونه مذاکره در این خصوص استقبال کرده و طرف آمریکایی رسما به صورت غیرقانونی، برخلاف تعهدات بین‌المللی‌اش از توافق برجام خارج شده، طرف‌های اروپایی نیز از تعهدات خود شانه خالی می‌کنند و هر روز یک خواب برای ایران و صنعت هسته‌ای‌‌اش می‌بینند، از سران قدرت‌های جهانی در ادعایی واهی خواسته به خطراتی که انباشت اورانیوم غنی‌شده در ایران دارد، بیشتر توجه کنند و گفت‌وگو با ایران در قالب برجام ۲ را از سر بگیرند. 

اظهارات اخیر گروسی بازی در پازل کمپین صهیونیستی ـ آمریکایی است و به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند خللی در اراده جمهوری اسلامی ایران برای پیگیری این حق مسلم خود ایجاد کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها