جام جم/ لابی‌های صهیونیست قدرت مهندسی ذهنی نسل جدید آمریکایی‌ها را از دست داده است

کد خبر: 1259060

جام جم نوشت: لابی‌های صهیونیست در آمریکا با وجود سلطه بر هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه و رسانه‌های آنها، قدرت دستکاری و مهندسی ذهنی نسل جدید این کشور در قبال بحران فلسطین را از دست داده‌اند.

جام جم/ لابی‌های صهیونیست قدرت مهندسی ذهنی نسل جدید آمریکایی‌ها را از دست داده است

گروه سیاست سایت فردا - نتایج یک نظرسنجی انجام شده توسط دانشگاه هاروارد نشان می‌دهد اکثریت۵۱درصد آمریکایی‌های ۱۸ تا۲۴ ساله بر این باورند ۷اکتبر آنچه مقاومت فلسطین درمواجهه با جنایات مستمر رژیم اشغالگر قدس انجام داد، یک نتیجه طبیعی وموجه به خاطر بی‌عدالتی در حق فلسطینیان است.

روزنامه جام جم با اشاره به این نظرسنجی نوشته: لابی‌های صهیونیست در آمریکا با وجود سلطه بر هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه و رسانه‌های آنها، قدرت دستکاری و مهندسی ذهنی نسل جدید این کشور در قبال بحران فلسطین را از دست داده‌اند. 

همان‌گونه که نسل جدید غرب نسبت به نسل‌های گذشته، کمتر تحت تاثیر بازی مظلوم‌سازی غرب نسبت به موجودیت و عملکرد رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته‌است، این روند در آینده با شدت بیشتری ادامه خواهدیافت.

صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در هیچ‌یک از آینده‌پژوهی‌های خود از نبرد، با گزینه‌ای به نام پیروزی روبه‌رو نیستند وصرفا درصدد کاهش هزینه‌های شکست خود خواهندبود. اما این نیز امکان‌پذیر نیست. مهندسی پیچیده آمریکا، اتحادیه‌اروپا و رژیم‌صهیونیستی در عرصه جنگ شناختی علیه ملت‌های جهان هیچ‌یک به نتیجه مدنظر آنهاختم نشده‌است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها