یادداشتی از محمدحسن آصفری

توانمندی جبهه مقاومت

کد خبر: 1257724

پیش‌بینی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دارد به عرصه ظهور می‌پیوندد و رژیم اسرائیل، خانه سستی بیش نیست.

توانمندی جبهه مقاومت

گروه سیاست سایت فردا - محمدحسن آصفری نوشت:  رژیم صهیونیستی که ادعا می‌کرد قوی‌ترین ارتش منطقه را دارد، اکنون به ننگین‌ترین روزهای تاریخ خودش رسیده است.

رژیم اسرائیلی که روزگاری پرچم‌ پیروزی در جنگ ۶ روزه در مقابل اعراب را بالا می‌برد، امروز نتوانسته است در مقابل یک نیروی مسلح جهادی دوام بیاورد و مجبور به مذاکره شده است، کمااینکه اعراب هیچ کمک تجهیزاتی به گروه حماس هم نداشته‌اند. در واقع حرکت مردم فلسطین یک حرکت از قلب خود کشور فلسطین بود و منجر به عملیاتی عظیم و مقاومتی ماندگار شد.

رژیم صهیونیستی در مقابل گروه جهادی، سیاسی و مقاوم حماس مجبور به زانوزدن شده است و این نشان‌دهنده این است که ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی، توانایی رویارویی و جنگ زمینی با گروه‌های حماس و مقاومت را ندارد.

شکست غیرقابل‌ترمیم

اگر رژیم صهیونیستی در این چند وقت توانسته است مقاومت کند به دلیل حمایت کشورهای جبهه مقاومت بوده است، لذا پیش‌بینی سید حسن نصرالله و مقام معظم رهبری مبنی بر پوشالی بودن رژیم صهیونیستی، به حقیقت پیوست. 

همان‌طور که رهبر انقلاب در هفته‌های گذشته فرمودند، صهیونیست‌ها یک شکست غیرقابل‌ترمیم خورده‌اند و نمود این اظهارات را می‌توان در قبول شکست صهیونیست‌ها و پذیرش مذاکره با حماس دید.

حماسی که رژیم صهیونیستی می‌خواست جنگ را تا پایان نابودی آن ادامه دهد، اکنون با دستی بالا مقابل صهیونیست‌ها نشسته است. پیش‌بینی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دارد به عرصه ظهور می‌پیوندد و رژیم اسرائیل، خانه سستی بیش نیست.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها