سرلشکر باقری: دشمنان بدانند که خون شهید سلیمانی همچنان می‌جوشد

کد خبر: 1257455

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان بدانند که خون شهید سلیمانی همچنان می‌جوشد و جوانان کشورهای اسلامی و محور مقاومت ساکت نخواهند نشست و اجازه نخواهند داد نهادی از استکبار باقی بماند.

سرلشکر باقری: دشمنان بدانند که خون شهید سلیمانی همچنان می‌جوشد

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکرم که بار دیگر توفیق زیارت مضجع شریف شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نصیب من شده است.

وی ادامه داد: این روزها روزهایی است که همه دنیا شاهد هستند نهالی را که شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و همرزمانش در فلسطین غرس کردند به درخت تناوری تبدیل شده، مقاومت می‌کند و صهیونیست‌ها را از بین خواهد برد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: هر سال و هر روزی که از شهادت حاج قاسم می‌گذرد جایگاه رفیع این شهید بزرگوار بیشتر روشن می‌شود و جای خالی این شهید عزیز بیشتر نمایان می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ما در نیروهای مسلح و همه جوان‌هایی که وارد نیروهای مسلح می‌شوند، شهید حاج قاسم سلیمانی را یک الگو و اسوه برای خود می‌بینند که باید در مسیر او گام بردارند و تلاش کنند که مانند او بشوند، ادامه داد: شهید سلیمانی نه تنها برای جوانان و مردم ایران که برای همه آزدی‌خواهان جهان اسوه و الگوی بزرگی خواهد بود.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه دشمنان بدانند که خون شهید سلیمانی همچنان می‌جوشد، بیان کرد: دشمنان بدانند که جوانان کشورهای اسلامی و محور مقاومت ساکت نخواهند نشست و اجازه نخواهند داد نهادی از استکبار باقی بماند.

سرلشکر باقری به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت ادای احترام کرد.

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز با حضور در گلزار شهدای بین‌المللی کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این آیین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را همراهی می‌کرد

رئیس ستادکل نیروهای مسلح به‌منظور ارزیابی و بررسی میدانی از یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در استان کرمان روز گذشته وارد این استان شد و مورد استقبال رسمی مقامات و مسئولان ارشد کشوری و لشکری در کرمان قرار گرفت.

کرمان دومین مقصد سفر استانی سرلشکر باقری در سال جاری است که به‌منظور ارزیابی و بررسی میدانی از یگان‌های نظامی و انتظامی انجام می‌شود ./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها