جام جم/ اقدام بازدارنده انصارالله یمن در برابر صهیونیست‌ها

کد خبر: 1257237

متاسفانه در چنین شرایطی که انصارا... درصدد کمک‌رسانی به مردم غزه و ایجاد بازدارندگی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی است، بسیاری از کشورهای عرب منطقه سکوت کرده‌اند و هیچ‌اقدام عملی در جهت بازدارندگی رژیم صهیونیستی انجام نمی‌دهند

جام جم/ اقدام بازدارنده انصارالله یمن در برابر صهیونیست‌ها

گروه سیاست سایت فردا - توقیف کشتی گلکسی لیدر که در حال انتقال محموله نظامی برای صهیونیست‌ها بود، یک اقدام کاملا بازدارنده و انقلابی است که در شرایط بسیار حساس از سوی نیروهای انصارا... یمن صورت گرفت.

روزنامه جام جم با این مقدمه نوشته: این اقدام نیروهای مسلح یمن در حالی انجام شد که انصارا... در هفته‌های گذشته بارها اخطار داده بود، اگر رژیم صهیونیستی حملات به غزه و بمباران مردم مظلوم این منطقه را متوقف نکند، انصارا... تمام کشتی‌های رژیم صهیونیستی را که از تنگه باب‌المندب عبور می‌کنند، هدف حمله قرار می‌دهد. به دنبال این هشدارها اقدام دیروز انصارا... یمن و توقیف کشتی اسرائیلی نشان‌دهنده اقتدار داخلی و منطقه‌ای این مجموعه مقاومت است و نشان می‌دهد که قدرت پنهانی انصارا... چه به لحاظ اشراف دریایی و چه توانمندی‌های موشکی بسیار بالاست.

متاسفانه در چنین شرایطی که انصارا... درصدد کمک‌رسانی به مردم غزه و ایجاد بازدارندگی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی است و تلاش دارد با تمام توان خود جنایتکاران صهیونیست را وادار به قطع بمباران کند، بسیاری از کشورهای عرب منطقه در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم منطقه سکوت کرده‌اند و هیچ‌اقدام عملی در جهت بازدارندگی رژیم صهیونیستی انجام نمی‌دهند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها