جوان/ روحانی به ترک فعل خود افتخار کرد!

کد خبر: 1256992

جوان نوشت: حسن روحانی در حالی از لغو ۲۰۳۰ برای خودش و دولتش افتخارآفرینی کذایی می‌کند که ترک فعل او در این زمینه می‌تواند حتی مورد پیگیری قضایی قرار بگیرد.

جوان/ روحانی به ترک فعل خود افتخار کرد!

گروه سیاست سایت فردا - حسن روحانی در دوران ریاست‌جمهوری‌اش خیلی کارها را رها نکرد و احتمالا تصور نمی‌کرد که در آینده نیز نتایج آن کارها رهایش نخواهد ساخت تا زمانی که افکار عمومی پاسخش را بگیرد.

روزنامه جوان در این زمینه با اشاره به سخنان آیت الله توکل، نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری درباره اجرای سند ۲۰۳۰و نامه روحانی به اعضای خبرگان، نوشته: اسناد نشان می‌دهد که لغو مصوبه ۲۰۳۰ گرچه در تیرماه ۹۶ به تصویب اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید، اما تا شهریور ۱۴۰۰ و روی کار آمدن رئیس‌جمهور بعدی، این قانون ابلاغ نشده بود. کسی هم که موظف به ابلاغ این مصوبه بود، رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی یعنی حسن روحانی بود. اما او با ترک فعل، این موضوع را آن قدر معطل نگه داشت تا عمر دولتش به پایان رسید.

تاریخ ابلاغ این مصوبه از سوی رئیس‌جمهور مربوط به شهریور ۱۴۰۰ است که دیگر نه حسن روحانی، بلکه سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور بود.

در واقع حسن روحانی در حالی از لغو ۲۰۳۰ برای خودش و دولتش افتخارآفرینی کذایی می‌کند که ترک فعل او در این زمینه می‌تواند حتی مورد پیگیری قضایی قرار بگیرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها