جوان/ اتهام عبور نظام از مشارکت بالا باطل است

کد خبر: 1256761

روزنامه جوان نوشت: در نحوه برگزاری انتخابات مکمل نقشه دشمن در اغتشاشات سال گذشته نشویم

جوان/ اتهام عبور نظام از مشارکت بالا باطل است

گروه سیاست سایت فردا - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای شورای نگهبان هدف نظام در انتخابات آینده را ترسیم کردند: «همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند.»

روزنامه جوان در این ارتباط نوشته:  برگزارکنندگان انتخابات باید تلاش کنند تا هر گونه بهانه از تحریم کنندگان انتخابات گرفته شده و جریان‌های همسو با خط تحریم خلع سلاح شوند. 

این حق نظام اسلامی است که از ورود همه کسانی که آگاهانه یا ناآگاهانه به اغتشاش به هر شکل ممکن کمک کرده‌اند، به مجلس یا هر مسئولیت دیگری جلوگیری کند. عاقلانه هم نیست افرادی که همچنان بر سر موضع خود بودند و عنادشان با نظام اسلامی محرز است، صاحب صلاحیت برای مسئولیت معرفی شوند، اما در خصوص کسانی که منکر عناد و تعمد خویش هستند، اجرای این حق در شرایط فعلی مکمل نقشه دشمن، افزایش ناراضیان و مهم‌تر از آن مخل انتخابات پرشور به نظر می‌رسد.

مردم عزیز و همه کسانی که دل در گرو اسلام و کشور اسلامی دارند می‌توانند با سه اقدام بموقع میزان مشارکت را افزایش دهند تا دشمنان را از ادامه دشمنی‌ها بازداشته و نومید سازند. ۱- جایگزین کردن راهبرد مشارکت مسئولانه به جای حضور تکلیف‌گرایانه؛ ۲- حضور در پای صندوق‌های رأی قبل از ظهر و ۳- همراه کردن حداقل یک نفر با خود در پای صندوق‌های رأی.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها