صفار هرندی: اقدامات خلاف حقوق بشری آمریکا بیشتر آشکار شده است

کد خبر: 1254090

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر حمایت آمریکا از رژیم غاصب اسراییل نباشد این اشغالگر حتی یک روز هم نمی‌تواند تحمل کند، گروه کوچک حماس با ایثار و ایمان و شجاعت خود به تمام جهان ثابت کرد که چقدر این رژیم ضعیف است.

صفار هرندی: اقدامات خلاف حقوق بشری آمریکا بیشتر آشکار شده است

محمدحسین صفار هرندی روز شنبه در اجتماع مردم شهر دارالعباده یزد در راهپیمایی روز ۱۳ آبان افزود: این حرکت حماس به ملت‌های آزاده فهماند که می‌توان در برابر استکبار و ظلم مقاومت کرد و شروع این حرکت گروه حماس نیز از ۱۳ آبان ۵۷ بود و مطمئن باشید این اقدام حماس آخرین نمونه نخواهد بود.

وی با بیان اینکه صحنه‌های دلخراش غزه امروز همگان را مصیبت‌زده کرده است اظهار کرد: دلیلی که باعث شده آمریکا و رژیم صهیونیستی این اقدامات را انجام دهند و از رژیم صهیونیستی در جنایاتی که در حال ارتکاب است همراهی و به صورت علنی حمایت کنند، شکست بزرگی بود که حماس به آنها تحمیل کرد.

صقارهرندی تصریح کرد: واقعا جای تعجب دارد که با تمام این اتفاقات باز عده‌ای منتظر هستند که آمریکا دست دوستی به آنها بدهد و این موضوع را کشورهای عربی که دست دوستی به رژیم صهیونیستی دادند مشاهده کردند که آمریکایی‌ها پایبند به هیچ اصولی نیستند، این آمریکایی که خود نگران پایان‌یافتگی است چه لزومی دارد ما با آنها رابطه دوستانه برقرار کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آمریکا دیگر توان انجام اقداماتی که در گذشته انجام می‌داده است را ندارد خاطرنشان کرد: آمریکا اکنون در حال فرار از منطقه است و این فرار را در کشور افغانستان و عراق مشاهده می‌کنیم، به نحوی که آمریکا در روزگاری که بیش از ۱۵۰ هزار نیرو در عراق داشت مجبور شد تعداد نیروهای خود را به چند هزار نفر کاهش بدهد که این بیانگر توان و قدرت مردم است که ابر قدرت‌ها را دچار فروپاشی می‌کند.

وی با بیان اینکه کلمه فروپاشی امروز در آمریکا کلمه‌ای پرتکرار است، تصریح کرد: این فروپاشی به مرور اتفاق خواهد افتاد؛ آمریکا فعلا در بحث اقتصادی دچار فروپاشی شده‌ است و به مرور در مباحث سیاسی و غیره نیز دچار فروپاشی خواهد شد و اگر ما هم این فروپاشی را نبینیم مطمئن هستم نسل امروز که به مانند نسل اول پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌اند این فروپاشی را خواهند دید.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات خلاف حقوق بشری آمریکا در دوران فعلی بیشتر آشکار شده است، تصریح کرد: در آن زمان اسناد کاغذی بود ولی در حال حاضر تمام جهان در مشاهده جنایات و پشتیبانی از رژیم کودکش صهیونیستی است.

وی با اشاره به روز ۱۳ آبان گفت: بعد از واقعه ۱۳ آبان ۵۷ اتفاقاتی که در کشور به وقوع پیوست بسیار سریع بود و در نهایت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد، که این اتفاق تنها با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در کنار دیگر اقشار جامعه به توانست به وقوع بپیوند.

مراسم راهپیمایی باشکوه یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، روز شنبه با شعارهای مرگ بر اسرائیل و فلسطین پیروز است با حضور مردم مومن و ولایتمدار در استان دارالعباده یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا راهپیمایی ۱۳ آبان در بیش از ۵۰ نقطه استان با حضور اقشار مختلف مردم به خصوص دانش آموزان و دانشجویان باشکوه برگزار شد و اقشار مختلف ضمن تجدید بیعت با اهداف و آرمان‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی، تنفر خود را از استکبارجهانی و دشمنان امت اسلام و اسرائیل غاصب نشان دادند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان در استان همچنین در طول مسیر با شعارهای انقلابی و حماسی به خصوص" ۱۳ آبانماه صلابت ملت ایران است ، روز شکست کفر و عزت این ملت است " ،"آماده نبردیم" ، "مرگ بر اسرائیل"،" فلسطین پیروز است ، اسرائیل نابود است" ،" اسرائیل بی ریشه ، غزه تسلیم نمیشه" وحدت و استکبارستیزی خود را نشان دادند.

"هیات از اسارت"،" آزادگان دنیا ؛حمایت حمایت" ، "بنیانگذار نهضت روح الله ،روح الله فلسطین پیروز است "، "اسراییل نابود است"،" دست خدا بر سر ماست خامنه ای رهبر ماست" از دیگر شعارهای این مراسم است.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها