حقیقت پور در گفتگو با «فردا»:

هیچ ائتلافی بین طیف لاریجانی با اعتدال و اصلاحات نیست

کد خبر: 1253891

فعال سیاسی اصولگرا گفت: بسیاری از بزرگان اصلاحات و اعتدال در انتخابات شرکت نکردند. در سطح میانی و سطوح پایین نیز هیچ احتمالی را از هم اکنون نمی توان در نظر گرفت.

هیچ ائتلافی بین طیف لاریجانی با اعتدال و اصلاحات نیست

گروه سیاسی فردا: با آغاز رسمی بررسی صلاحیت نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتظار می رود به تدریج آرایش فضای رقابتی شکل بگیرد؛ از این رو یکی از چهره های اصلاح طلب از احتمال ائتلاف بین کارگزاران، اعتدال و جریان علی لاریجانی سخن گفته است.

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار فردا درباره ائتلاف بین طیف علی لاریجانی با کارگزاران و اعتدال گفت: چنین احتمالی وجود ندارد؛ شاید آن دوستان بین خودشان یکسری صحبت ها کرده باشند اما هیچ ارتباطی بین طیف آقای لاریجانی با آنها نیست.

وی با اشاره به 17 هفته باقی مانده تا زمان انتخابات افزود: در این مدت قطعا تحولات زیاد خواهد بود. این نکته لازم به ذکر است که بسیاری از بزرگان اصلاحات و اعتدال در انتخابات شرکت نکردند. در سطح میانی و سطوح پایین نیز هیچ احتمالی را از هم اکنون نمی توان در نظر گرفت.

این چهره سیاسی نزدیک به علی لاریجانی با بیان اینکه باید منتظر ماند تا ببینیم در آینده چه خواهد شد، یادآور شد: نخست باید منتظر نتیجه بررسی صلاحیت نامزدها بود، اگر نتیجه این پروسه کریمانه باشد، مردم ایران با انصاف و مروت هستند و قطعا به صحنه می آیند و انتخابات پرشور و حداکثری را شاهد خواهیم بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها