مهدی چمران در گفت‌وگو با «فردا»:

مجلس یازدهم در حل مشکلات اصلی مردم گام‌های بلندی برداشت

کد خبر: 1253191

رئیس شورای شهر تهران گفت: مجلس یازدهم در حل مشکلات اصلی مردم توانست گام های بلندی بردارد. همگامی و همراهی و در کنار دولت برای حل مشکلات کشور فکر کردن مهمترین ویژگی مجلس یازدهم به شمار می آید.

مجلس یازدهم در حل مشکلات اصلی مردم گام‌های بلندی برداشت

گروه سیاست سایت فردا: عملکرد مجلس یازدهم در حالی مورد نقد قرار می گیرد که اصول قضاوت منصفانه حکم می کند از زوایای مختلف به این مسئله نگاه شود نه آنکه صرفا قضاوت سیاسی ملاک قرار گیرد.

مهدی چمران در حاشیه اجلاس بزرگ مبنا درباره شکل گیری فضای مشارکت پرشور در انتخابات مجلس به خبرنگار فردا گفت: حضور حداکثری و گسترده مردم در پای صندوق های رأی است. هرچه این حضور قوی تر و پررنگتر باشد، قطعا و یقینا نتایج بهتر و مناسب تری عاید خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم همه گروه های مردمی، سیاسی و اجتماعی تلاش خود را به کار گیرند تا حضور و مشارکت در امر انتخابات داشته باشند و در کنار این مسئله بهترین ها را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند. البته آنچه امروز به چشم می آید گروه های مختلف به تعداد خیلی زیاد در صحنه هستند.

فعال سیاسی اصولگرا درباره ادعای کنار کشیدن اصلاح طلبان از صحنه انتخابات یادآور شد: این طور نیست. بالاخره امکان دارد یک دسته و گروهی خودشان را کنار بکشند اما مردم خودشان را از صحنه انتخابات کنار نخواهند کشید. قطعا و یقینا امکان این است که مردم در پای صندوق های رأی از بین نامزدهای تأییدصلاحیت شده، کاندیدای مطلوب خودشان را انتخاب کنند.

وی درباره عملکرد مجلس یازدهم اظهار کرد: انتظار عمومی و به حق آن است که شرایط خیلی بهتر از آن می بود که الان شاهدش هستیم و مشکلات سریعتر و راحت تر حل شوند. مجلس یازدهم در حل مشکلات اصلی مردم توانست گام های بلندی بردارد. همگامی و همراهی و در کنار دولت برای حل مشکلات کشور فکر کردن مهمترین ویژگی مجلس یازدهم به شمار می آید.

چمران درباره عملکرد دکتر قالیباف در حوزه ریاست مجلس گفت: ایشان در مجلس صداهای مختلف را شنید و مدیریت صحیح خودش را به انجام رساند. امیدواریم نقش ایشان برای حل مشکلات کشور در مجلس آینده پررنگتر هم بشود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها