شهریار حیدری در گفت‌وگو با «فردا»:

مجلس یازدهم در قیاس با ادوار گذشته به مراتب عملکرد قوی‌تری داشت

کد خبر: 1252998

نماینده مجلس گفت: مجلس در حوزه حل مشکلات جوانان، تسهیل امور اقتصادی و توجه به محیط زیست مصوبات خوبی داشت اما زمانی این مصوبات آثار مثبت خود را نشان می دهد که در حوزه اجرا هدفگذاری های قانونگذار دنبال شود.

مجلس یازدهم در قیاس با ادوار گذشته به مراتب عملکرد قوی‌تری داشت

شهریار حیدری در حاشیه اجلاس بزرگ مبنا درباره عملکرد مجلس یازدهم به خبرنگار فردا گفت: برنامه ریزی و هدف گذاری مجلس یازدهم از ابتدا برای رفع و پاسخگویی به ضروری ترین نیازهای جامعه و کشور و روان کردن امور برای توانمندسازی دولت بود.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم با رویکرد انقلابی توفیقات خوبی داشت، افزود: البته خروجی کار مجلس بستگی به کار دولت دارد. مجلس در حوزه حل مشکلات جوانان، تسهیل امور اقتصادی و توجه به محیط زیست مصوبات خوبی داشت اما زمانی این مصوبات آثار مثبت خود را نشان می دهد که در حوزه اجرا هدفگذاری های قانونگذار دنبال شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: تلاش شخص آقای رئیس جمهور آن است که بتواند شعارهای استراتژیک و راهبردی اش در انتخابات را تحقق بخشد اما تحقق این شعارها با مدیران استراتژیک، فهیم و دانا می تواند تحقق پیدا کند. در یک ارزیابی کلی مدیران دولت سیزدهم نمره توسط می گیرند.

وی با بیان اینکه خروجی مجلس قوی در عملکرد قوی دولت بروز و ظهور پیدا می کند، ادامه داد: مجلس یازدهم در قیاس با ادوار گذشته به مراتب عملکرد قوی‌تری داشت.

نماینده قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد دکتر قالیباف به عنوان رئیس مجلس گفت: ایشان مدیر جهادی و انقلابی است که با تمام توان شب و روز در خدمت مردم، کشور و نظام است. توانمندی ایشان در همه حوزه ها بر کسی پوشیده نیست.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها