ابوالفضل ظهره‌وند در گفت‌وگو با «فردا»:

پیروزی مقاومت کاخ رویاهای اصلاحات را فرو می‌ریزد

کد خبر: 1252018

تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: اصلاح طلبان سیاست خارجی را در همراهی با غرب می دانند، از این رو اگر مقاومت در نبرد با صهیونیست ها پیروز شود کاخ رویاهای اصلاحات فرو می‌ریزد.

پیروزی مقاومت کاخ رویاهای اصلاحات را فرو می‌ریزد

گروه سیاسی فردا: رادیکال‌های اصلاح‌طلب از موضوع فلسطین در حال بهره‌برداری و کاسبی سیاسی هستند و با مواضع شائبه انگیز می کوشند به اهداف خود دست پیدا کنند.

ابوالفضل ظهره‌وند در گفتگو با خبرنگار فردا درباره رویکرد کاسبکاران اصلاح طلبان رادیکال در قبال مبارزه مقاومت با صهیونیست ها گفت: دفاع رادیکال های اصلاحات از موقعیت اسرائیل و موضعگیری علیه شرایط فلسطینی ها برخاسته از منظومه فکری و معرفتی شان است. آنها اساسا سیاست خارجی را این گونه تصور و تصویر می کنند.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان سیاست خارجی را در همراهی با غرب می دانند، افزود: امروز حقوقدان های غربی اعتراف می کنند اقدامات صهیونیست ها در غزه مصداق جنایت علیه بشریت است اما در عین حال آلمان و هلند به قبرس نیرو برای شرایط احتمالی در غزه فرستادند یا مکرون بدون توجه به جنایات صهیونیست ها در غزه به سرزمین های اشغالی سفر و از جنایات آنها حمایت کرد.

تحلیلگر مسائل سیاست خارجی یادآور شد: آورده حمایت از دیدگاه غرب در قبال سرزمین های اشغالی برای رادیکال های اصلاح طلب آورده دارد و آن اینکه اگر جبهه مقاومت در این نبرد پیروز شود موج این پیروزی نظم و آرایش کنونی جهان را بر هم خواهد زد و فضا به سمت جهان چند قطبی می رود. به عبارت دیگر مدینه فاضله اصلاحات فرو خواهد ریخت. از این رو اصلاح طلبان همواره با تفکر مقاومت و انقلابی گری مشکل داشته اند. شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» از همین رویکرد منشأ می گیرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها