هیات پارلمانی ایران به آنگولا سفر کرد

کد خبر: 1251453

هیات پارلمانی ایران به ریاست حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نایب رئیس مجلس برای شرکت در اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) به آنگولا سفر کرد.

 هیات پارلمانی ایران به آنگولا سفر کرد

هیات پارلمانی ایران به ریاست حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی  (IPU) به آنگولا سفر کرد.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نایب رئیس مجلس در توضیح این سفر گفت: هیات پارلمانی ایران با 18 نفر عضو متشکل از نمایندگان مجلس و برخی مقامات سیاسی برای شرکت در اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی  (IPU) به آنگولا سفر کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون 120 کشور برای حضور در این اجلاس اعلام آمادگی کرده و در این اجلاس حاضر خواهند شد، بیان کرد: 50 هیات در سطح رئیس مجلس، 23 هیات به ریاست نواب رئیس مجالس دنیا و مابقی هیات ها به ریاست گروه های پارلمانی و یا روسای کمیسیون های روابط خارجی در این اجلاس حاضر خواهند شد.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه اتحادیه بین المجالس جهانی  امسال با شعار «صلح، عدالت و تشکیلات قوی» فعالیت می کند، گفت: 4 کمیته ثابت و دائمی در اتحادیه پارلمانی کشورها وجود دارد و این چهار کمیته نیز در حاشیه اجلاس جلسات متعددی را برگزار کرده و فعال خواهند بود.

تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها