بیانیه‌های حزب‌الله درباره حملات امروز خود به اسرائیل

کد خبر: 1250642

حزب الله لبنان در بیانیه‌ اول خود اعلام کرد که مجاهدان مقاومت اسلامی صبح امروز یک جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه المطله ـ در شمال فلسطین اشغالی ـ هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به دشمن وارد کردند.

بیانیه‌های حزب‌الله درباره حملات امروز خود به اسرائیل

 جنبش حزب الله لبنان در سه بیانیه جداگانه اعلام کرد که خودروهای نظامی، تانک و مواضع ارتش صهیونیستی را طی عملیات های امروز هدف قرار داده است.

جنبش حزب الله لبنان طی بیانیه‌‌های جداگانه سه‌گانه از عملیات ضد صهیونیستی امروز رزمندگان خود در مرز لبنان با فلسطین اشغالی خبر داد که طی آن خودروهای نظامی مانند تانک و مواضع و پادگان‌‌های ارتش رژیم اسرائیل هدف قرار گرفت.

بیانیه اولی مقاومت لبنان از این قرار است: «رزمندگان مقاومت اسلامی صبح امروز (سه شنبه) یک خودروی ارتش رژیم صهیونیستی را در سایت «المطله» هدف قرار دادند و به آن تلفات مستقیم وارد کردند.»

‌ در بیانیه دوم حزب‌الله نیز آمده است: «رزمندگان مقاومت اسلامی یک تانک رژیم صهیونیستی را در پادگان «رامیم» هدف قرار دادند و به آن آسیب مستقیم وارد کردند.»

‌ حزب الله در بیانیه سوم نیز اعلام کرد: « بعد از ظهر امروز، رزمنده‌های مقاومت اسلامی مواضع زیر را با سلاح‌های مستقیم هدف قرار دادند که عبارتند از: ضریط، صداح، جل‌الدیر، مالکیه و برکه ریشا».

حزب الله لبنان همچنین فیلم لحظه شلیک موشک هدایت شونده خود به سمت تانک صهیونیستی را منتشر کرده است. هر سه این حملات با موشک‌های ضدزره هدایت شونده انجام شده است که روزهای پیش نیز این گونه حملات صورت گرفت و نزدیک به پنج تن از نظامیان صهیونیست کشته و شماری نیز زخمی شده‌اند.

حزب الله لبنان همچنین از شهادت دو تن از نیروهای خود در درگیری امروز با ارتش رژیم اسرائیل در مرز خبر داد. اسامی این دو شهید محمود احمد بیز کاظم و شهید حسین عباس فصاحی ساجد کربلا است./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها