احمد بخشایش اردستانی در گفتگو با «فردا»:

مواضع حجاریان بلوف سیاسی است

کد خبر: 1248897

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: مواضع آقای حجاریان بلوف سیاسی است تا به نحوی امتیاز بیشتری در عرصه انتخابات مجلس بگیرند.

مواضع حجاریان بلوف سیاسی است

گروه سیاسی فردا: سعید حجاریان تئوریسین جریان اصلاحات گفته «از انتخابات تا خیابان، منازل زیادی وجود دارد»، به معنای این حرف آن است که دیگر پروژه‌های انقلاب رنگی، رأی من کو و همه سیاست‌های حول محور انتخابات که در گذشته اجرا شده، به حد اشباع رسیده و سناریوهای جدیدتری را حول موضوعات دیگری پی‌ریزی و برنامه‌ریزی می کنیم.

احمد بخشایش اردستانی در گفتگو با «فردا» درباره «تئوری وجود منازل زیاد از انتخابات تا خیابان» حجاریان گفت: سعید حجاریان می داند که مباحثی که نتوانستند جمهوری اسلامی را شکست دهند دیگر شکست نمی دهند.

وی افزود: سال 88 بعد از انتخابات ریاست جمهوری اغتشاشی رخ داد اما به جایی نرسید. سال 98 بعد از افزایش قیمت بنزین دوباره شاهد اغتشاشاتی بودیم آن ماجرا هم بعد از چند روز تمام شد، سال گذشته هم بعد از فوت خانم مهسا امینی اغتشاشاتی اتفاق افتاد و بعد مدتی خاتمه یافت. در مجموع این موضوعات دیگر ظرفیت آشوب آفرینی ندارند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی یادآور شد: امروز انتخابات بین مشارکت کنندگان و اپوزیسیون است یعنی بین اصلاح طلب و اصولگرا نیست بنابراین اصلاح طلبان می دانند که اگر قرار به عبور جامعه از جناح های سیاسی موجود باشد این اتفاق هم درباره اصلاح طلبی و هم اصولگرایی می افتد.

بخشایش اردستانی ادامه داد: حرف های آقای حجاریان فقط آتش تهیه برای فشار بر شورای نگهبان است که بتوانند تأییدصلاحیت نیروهایشان را بگیرند چون در تمام حوزه های انتخابیه شاهد هستیم اصلاح طلبان در صحنه انتخابات مجلس دوازدهم حضور فعال دارند. در مجموع معتقدم مواضع آقای حجاریان بلوف سیاسی است تا به نحوی امتیاز بیشتری در عرصه انتخابات مجلس بگیرند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها