ظهره وند در گفتگو با «فردا»:

پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک است

کد خبر: 1248670

یک دیپلمات باسابقه کشورمان با بیان اینکه صهیونیست ها عملیات حماس را به پای ناکارآمدی دولت نتانیاهو می‌نویسند، گفت: بحران داخلی رژیم صهیونیستی تازه بعد از پایان این ماجرا شروع می‌شود.

پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک است

گروه سیاسی فردا: عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین به سرزمین های اشغالی درحالی روز نخست را پشت سر گذاشته است که مقامات رژیم صهیونیستی از جمله بنیامین نتانیاهو از آن به تلخ ترین و سخت ترین روز یاد کرده و در مقابل آن، آزادیخواهان جهان و کشورهای اسلامی را به ستایش واداشته است.

ابوالفضل ظهره وند در گفتگو با خبرنگار فردا درباره عملیات غافلگیرکننده حماس به سرزمین های اشغالی گفت: رژیم صهیونیستی هم اکنون در شوک است، این عملیات کلی کشته و زخمی و اسیر روی دست صهیونیست ها گذاشت که بی سابقه است. این در حالی است که وقایع سرزمین های اشغالی در ماه های اخیر از شکنندگی وضعیت اجتماعی و سیاسی دولت نتانیاهو حکایت داشت.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها عملیات حماس را به پای ناکارآمدی دولت نتانیاهو می نویسند، افزود: تازه بحران داخلی رژیم صهیونیستی بعد از پایان این ماجرا شروع می شود.

این کارشناس مسائل سیاست خارجی با اشاره به تصرف برخی مناطق سرزمین های اشغالی توسط حماس اظهار کرد: این اتفاق در طول 80 سال اخیر بی سابقه است. برخلاف ادعاهای ظاهری مقامات رژیم صهیونیستی بعید به نظر می رسد آنها بخواهند جنگ طولانی شود، در واقع سعی خواهند کرد فضا را آرام کنند چون عمق ماجرا برای شان غیرقابل تصور است.

وی با بیان اینکه معادلات در سرزمین های اشغالی تغییر کرده و اوضاع به ضرر رژیم صهیونیستی است، افزود: قطعا گام های برداشته شده بین عربستان و رژیم صهیونستی برای عادی سازی روابط متوقف خواهد شد و صهیونیست ها تا مدت ها در شوک باقی خواهند ماند.

ظهره‌وند گفت: عملیات حماس نشان داد رژیم صهیونیستی اسب بازنده ای است که پایان عمرش نزدیک است. این عملیات یک بارقه امیدی برای جریان مقاومت خواهد بود. امروز مقاومت در عالی ترین شکل خودش ظاهر شد و جهان اسلام یک احساس ویژه ای دارد و احساس سرافرازی می کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها